Olen 24-vuotias tyttö. Etsiskelen tenniskaveria Helsingistä tai lähistöltä. Joskus on tullut pelailtua paljonkin, joten perustekniikka on hyvin hallussa.
tenniskaveri Helsingistä?
6
885
Vastaukset
- Ei kukaan tärkeä
Löytyikö pelikaveria? Laita mukaan sähköpostiosoite, niin saat toivottavasti ehdokkaita.
- Herrari
Heips,
Aloitin tenniksen taas tänä suvena monen vuoden tauon jälkeen. Peruslyönnit hyvin hallussa, eli kun tuntuma löytyy niin lyön palloa enkä tuuppaa verkon toiselle puolelle. Pelikaveria olen minäkin vailla ja vaikutan Helsingissä. Voi tulla vähän pikaseen mutta itselleni sopisi palloa piestä jopa tänä vkl. Anna kuulua jos kelpaa peliseura.- piik
Moi,
Minkäs ikäinen olet ja oletko tyttö vai poika? - Herrari
piik kirjoitti:
Moi,
Minkäs ikäinen olet ja oletko tyttö vai poika?Ei voi poikasesta puhua, olen 42 vee "urheilijamies". Kohti parasta tenniskautta menossa :-)
- RE
Moi,
Etsin myös tenniskaveria Helsingistä. Jos ei vielä löytynyt, ilmoita. Olen 23v. yliopistolla opiskieleva poika. Pelannut muutaman kauden ja omaan pelioikeuden kunnan kentille. - foot fault
Moi, itse olen pelaillut mieheni kanssa yli 10.v ja ihan kunnolla osaan lyödä:-) Olen siis myös etsiskellyt pelikaveria pari vuotta kun tuli avioero ja tennis on kuitenkin niin rakas harrastus etten halua sitä jättää. Itse olen 34.v ja pelaan Talissa mielellään vaikka asun Espoossa. Ois kiva käydä kokeilemassa, sitten sen vasta tietää miten sujuu. Ota yhteytä jos edelleen haluat peliseuraa, ok. Laita vaikka mailia pauliina76@live.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214