1)Aamuyö minne lähtevät tähdet ...
2) Soittakaa lujempaa ... soittakaa hiljempaa (Tommi Soidinmäki)
3) ... et ehkä huomaa kuinka olen yksin ... ei meillä ole aikaa olla sylityksin ... aivan hiljaa mun sydämeni itkee (Sami Keskitalo)
Olen yrittänyt googlaamalla, mutta en ole onnistunut löytämään. Sattuisiko joku tietämään sanat tai mistä ne löytäisin?
Etsin sanoja seuraaville
7
1390
Vastaukset
- ==///
Yotube Merja Raski: Aamuyö
- syysvuokko
Kiitos vastauksestasi, mutta en onnistu löytämään kysymääni. Löysin Youtubesta vain aivan toisilla sanoilla olevan kappaleen. Enko osaa etsiä? Voisitko ystävällisesti laittaa suoran linkin.
- nostalgia 10
syysvuokko kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, mutta en onnistu löytämään kysymääni. Löysin Youtubesta vain aivan toisilla sanoilla olevan kappaleen. Enko osaa etsiä? Voisitko ystävällisesti laittaa suoran linkin.
Hei!
Ei ihme, ettei löytynyt sillä esittäjä aamuyölle on Merja RAISKI. Kuulin tänään kappaleen pitkästä aikaa radiosta ja halusin heti vastata sinulle. Esittäjä osallistui 90 luvulla tangomarkkinoihin. Netistä ei löydy tietoa kyseisestä laulajasta, mutta antikvariaatista saattaa löytyä kasetteja tai muuta.
Lämmintä kesää ja nauti ihanista aamuöistä!
T. Eila - syysvuokko
nostalgia 10 kirjoitti:
Hei!
Ei ihme, ettei löytynyt sillä esittäjä aamuyölle on Merja RAISKI. Kuulin tänään kappaleen pitkästä aikaa radiosta ja halusin heti vastata sinulle. Esittäjä osallistui 90 luvulla tangomarkkinoihin. Netistä ei löydy tietoa kyseisestä laulajasta, mutta antikvariaatista saattaa löytyä kasetteja tai muuta.
Lämmintä kesää ja nauti ihanista aamuöistä!
T. Eilahyvästä infosta. Kyseinen kappale on yksi kauneimmista, mitä olen koskaan kuullut. Laulajan ääni soveltuu erittäin hyvin sekä sanoitukseen että sävellykseen. Kuulin tämän kappaleen ensi kertaa Lomaradiosta, kuten monet muutkin ihanat kappaleet. Toinen erittäin kaunis, jota en myöskään ollut kuullut koskaan aiemmin, on Sieluni kaunis Maria. Vasta Lomaradio on saanut minut kiinnostumaan uudelleen musiikista.
- olol
syysvuokko kirjoitti:
hyvästä infosta. Kyseinen kappale on yksi kauneimmista, mitä olen koskaan kuullut. Laulajan ääni soveltuu erittäin hyvin sekä sanoitukseen että sävellykseen. Kuulin tämän kappaleen ensi kertaa Lomaradiosta, kuten monet muutkin ihanat kappaleet. Toinen erittäin kaunis, jota en myöskään ollut kuullut koskaan aiemmin, on Sieluni kaunis Maria. Vasta Lomaradio on saanut minut kiinnostumaan uudelleen musiikista.
ei ole raiski vaan rask, mutta ei löydy silti
antti on raiski ja molemmat kuninkaallisia, toinen kuningatar ja toinen kuningas
- äitiäitiäiti
nimi on Merja RASKI
- Layren
Puiden takaa lentoon nousee linnut siivilleen / Kuunnellaan kun huokaa hiljaisuus
Toiveeseen niin hentoon, kanssas tartun viimeiseen / Yhteinen vois olla päivä uus
Oi jos yhteinen vois olla päivä uus
Aamuyö minne lähtevät tähdet / Kertokaa minne matkaa kuu
Aamuyö kohta sinäkin lähdet / Seuraksein jää vain aamuyö
Seuraksein jää vain aamuyö
Vievät vahvat tuulet villit linnut uutta päin / usva nousee puhtaan valkoinen
Päättyvän jos luulet tähän kaiken ystäväin / Niin kertoa mä voisin sulle sen
Eron kestää voima rakkauden
Aamuyö, minne lähtevät tähdet / Kertokaa, minne matkaa kuu
Aamuyö, kohta sinäkin lähdet / Seuraksein jää vain aamuyö
Aamuyö, minne lähtevät tähdet / Kertokaa, minne matkaa kuu
Aamuyö, kohta sinäkin lähdet
Etin itsekkin näitä sanoja ja en löytänyt ni kirjotin sit ite :) sulle vastauksesta ei varmaan oo enää hyötyy mut kai näitä joku etsii sillointällöin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269