Etsin sanoja seuraaville

syysvuokko

1)Aamuyö minne lähtevät tähdet ...
2) Soittakaa lujempaa ... soittakaa hiljempaa (Tommi Soidinmäki)
3) ... et ehkä huomaa kuinka olen yksin ... ei meillä ole aikaa olla sylityksin ... aivan hiljaa mun sydämeni itkee (Sami Keskitalo)

Olen yrittänyt googlaamalla, mutta en ole onnistunut löytämään. Sattuisiko joku tietämään sanat tai mistä ne löytäisin?

7

1390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ==///

Yotube Merja Raski: Aamuyö

• syysvuokko

Kiitos vastauksestasi, mutta en onnistu löytämään kysymääni. Löysin Youtubesta vain aivan toisilla sanoilla olevan kappaleen. Enko osaa etsiä? Voisitko ystävällisesti laittaa suoran linkin.

• nostalgia 10
        syysvuokko kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi, mutta en onnistu löytämään kysymääni. Löysin Youtubesta vain aivan toisilla sanoilla olevan kappaleen. Enko osaa etsiä? Voisitko ystävällisesti laittaa suoran linkin.

Hei!

Ei ihme, ettei löytynyt sillä esittäjä aamuyölle on Merja RAISKI. Kuulin tänään kappaleen pitkästä aikaa radiosta ja halusin heti vastata sinulle. Esittäjä osallistui 90 luvulla tangomarkkinoihin. Netistä ei löydy tietoa kyseisestä laulajasta, mutta antikvariaatista saattaa löytyä kasetteja tai muuta.

Lämmintä kesää ja nauti ihanista aamuöistä!
        T. Eila

• syysvuokko
        nostalgia 10 kirjoitti:

Hei!

Ei ihme, ettei löytynyt sillä esittäjä aamuyölle on Merja RAISKI. Kuulin tänään kappaleen pitkästä aikaa radiosta ja halusin heti vastata sinulle. Esittäjä osallistui 90 luvulla tangomarkkinoihin. Netistä ei löydy tietoa kyseisestä laulajasta, mutta antikvariaatista saattaa löytyä kasetteja tai muuta.

Lämmintä kesää ja nauti ihanista aamuöistä!
        T. Eila

hyvästä infosta. Kyseinen kappale on yksi kauneimmista, mitä olen koskaan kuullut. Laulajan ääni soveltuu erittäin hyvin sekä sanoitukseen että sävellykseen. Kuulin tämän kappaleen ensi kertaa Lomaradiosta, kuten monet muutkin ihanat kappaleet. Toinen erittäin kaunis, jota en myöskään ollut kuullut koskaan aiemmin, on Sieluni kaunis Maria. Vasta Lomaradio on saanut minut kiinnostumaan uudelleen musiikista.

• olol
        syysvuokko kirjoitti:

hyvästä infosta. Kyseinen kappale on yksi kauneimmista, mitä olen koskaan kuullut. Laulajan ääni soveltuu erittäin hyvin sekä sanoitukseen että sävellykseen. Kuulin tämän kappaleen ensi kertaa Lomaradiosta, kuten monet muutkin ihanat kappaleet. Toinen erittäin kaunis, jota en myöskään ollut kuullut koskaan aiemmin, on Sieluni kaunis Maria. Vasta Lomaradio on saanut minut kiinnostumaan uudelleen musiikista.

ei ole raiski vaan rask, mutta ei löydy silti
        antti on raiski ja molemmat kuninkaallisia, toinen kuningatar ja toinen kuningas

• äitiäitiäiti

nimi on Merja RASKI

• Layren

Puiden takaa lentoon nousee linnut siivilleen / Kuunnellaan kun huokaa hiljaisuus
      Toiveeseen niin hentoon, kanssas tartun viimeiseen / Yhteinen vois olla päivä uus
      Oi jos yhteinen vois olla päivä uus

Aamuyö minne lähtevät tähdet / Kertokaa minne matkaa kuu
      Aamuyö kohta sinäkin lähdet / Seuraksein jää vain aamuyö
      Seuraksein jää vain aamuyö

Vievät vahvat tuulet villit linnut uutta päin / usva nousee puhtaan valkoinen
      Päättyvän jos luulet tähän kaiken ystäväin / Niin kertoa mä voisin sulle sen
      Eron kestää voima rakkauden

Aamuyö, minne lähtevät tähdet / Kertokaa, minne matkaa kuu
      Aamuyö, kohta sinäkin lähdet / Seuraksein jää vain aamuyö
      Aamuyö, minne lähtevät tähdet / Kertokaa, minne matkaa kuu
      Aamuyö, kohta sinäkin lähdet

Etin itsekkin näitä sanoja ja en löytänyt ni kirjotin sit ite :) sulle vastauksesta ei varmaan oo enää hyötyy mut kai näitä joku etsii sillointällöin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe