Isolle omenalle mekko kesäjuhliin

Isopossula

Heinäkuussa olisi häät ja muutama muukin tilaisuus, johon pitäisi pukeutua. Ajattelin mekkoa, kerrankin.
Millainen mekko sopisi tähän vartaloon:
Pituutta 167 senttiä
Paksu, lyhyt kaula, pyöreä naama ja kaksoisleuka.
Pienet rinnat, b-kuppi ja ketunkuono-muoto, roikkuvaa laatua.
Suurin kohta heti rintojen alla, ylämaha, myös selkäpuolella kunnon kahvat.
Sitten välimaha, kanjoni, minkä pohjalla napa.
Alamaha, roikkuu, ympärys pienempi kuin ylämahassa.
Pieni takamus.
Tikkujalat, paksut pohkeet.

Ja ikää 27, että ei mummokuteita.

5

1273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä aluksi

Hanki itsellesi hyvät alusvaatteet, mieluummin kokomittainen tukeva (=tiukka) alusmekko, jossa ei jenkkakahvat pullistele (itselläni sama tilanne ja kokemusta noista monista vaakalinjoista, ne ei pue ketään).
      Koeta sitten mekkoa niin, että tuo alusmekko on alla, näet heti miltä valmis kokonaisuus näyttää, ja näkyykö olkaimet häiritsevästi alta yms. Jos käsivarret on nätit, niin niitä voi esitellä, samoin kauniita nilkkoja korostaa näteillä kengillä (ei nilkkaremmiä, se katkaisee jalan ja tekee nilkan paksummaksi).
      Mekon kaula-aukko voisi olla syvä V-kirjain, niin kaula tulee pidemmän näköiseksi. Ei liian ohuita olkaimia, kun et ole ohut muualtakaan.

• mullekansmekko

Olet aika lyhyt, että sinun pitää olla tosi tarkkana, minkä mittaisen mekon hankit, ettei tule " tantta"-lookkia. Ja ehdottomasti avara kaulaukko, mut ei liian avara, koska sekin korostaa pieniä rintoja.
      Suosittelen, et kattelen mekkoi Otto-suomi.fi, ellos.fi tai halens.fi sivustoilta ja ota huomioon toimistusajat, et mekko ehtii ajoissa käyttöön ;)

Et onnea mekon metsästykseen :) Munkin pitäis joku mekko löytää kaverin häihin, mut viel ei oo sitä oikeaa eteen sattunut, tilasin vast ison kasan erilaisia kolttuja, kaikissa oli jotain mittavirheitä, eikä mallit olleet sopivia mun kropalle, et etsintä jatkuu

• Samanpituinen--

No ei ole lyhyt, mutta ongelma on tietysti lihavuus.

Läski naama ja kaulattomuus on tietysti se pahin juttu. Niitä ei oikein millään vaatteella pysty peittämään tai edes hieman hämäämään kanssakulkijoita.

Olen itse läski ja olen sitä mieltä, että IHAN SAMA mihin läski pukeutuu. Aina on yhtä irvokkaan ja kornin näköinen. Voi kuinka haikailenkaan aikaa, kun 60 kiloa painavana sujahti vaatteeseen kuin vaatteeseen ja lähti hyvillä mielin juhlimaan.

Nyt on yhtä kärvistelyä! KAIKKI näyttää niin kauhealta päällä, että yksinkertaisesti olen päätynyt ratkaisuu, että ihan sama...

Kaikki eivät ehkä ymmärrä, että lihava on aina ruma. Nyt itse lihavana tajuan sen kirpaisevammin kuin koskaan.

• Silja100
        Samanpituinen-- kirjoitti:

Läski naama ja kaulattomuus on tietysti se pahin juttu. Niitä ei oikein millään vaatteella pysty peittämään tai edes hieman hämäämään kanssakulkijoita.

Olen itse läski ja olen sitä mieltä, että IHAN SAMA mihin läski pukeutuu. Aina on yhtä irvokkaan ja kornin näköinen. Voi kuinka haikailenkaan aikaa, kun 60 kiloa painavana sujahti vaatteeseen kuin vaatteeseen ja lähti hyvillä mielin juhlimaan.

Nyt on yhtä kärvistelyä! KAIKKI näyttää niin kauhealta päällä, että yksinkertaisesti olen päätynyt ratkaisuu, että ihan sama...

Kaikki eivät ehkä ymmärrä, että lihava on aina ruma. Nyt itse lihavana tajuan sen kirpaisevammin kuin koskaan.

Itsekin olen omena ja pienirintainen. Empire-malliset heti rintojen alta voimakkaasti levenevät mekot on ainoa vaihtoehto. Tämä tulee ehkä jo liian myöhään, mutta brittiläisen Evansin nettikaupassa on kauniita mekkoja isoissakin kooissa. Itse tilasin tämän "Prom Dressin" http://www.evans.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33054&storeId=12553&productId=1693146&langId=-1&categoryId=&parent_category_rn=
        Mekko on täydellinen olkaimien lyhennyksen jälkeen. Rinnan alle ulottuvat alushousut vaan alle ja oikeesti näytät nätiltä.

• 90kg kevytkenkä
        Samanpituinen-- kirjoitti:

Kompensoi puutteitasi asenteella. Ruma muuttuu vieläkin rumemmaksi anteeksipyytävän, homsuisen, masentavan ja lysähtäneen olemuksen avulla.

Ryhtiä kehiin ja säteilevän itsevarma olemus niin KAIKKI näyttää paljon paremmalta päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      117
      3565
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2111
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2013
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      105
      1976
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1462
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1230
    Aihe