Varkaudessa!!!
Poliitikon fiktiivinen juttu Varkaudenlehdessä sai aikaan mahdottoman paljon kirjoituksia, joita ei olisi tarvinnut kirjoittaa, jos ihmiset ymmärtäisivät lukemansa! On todella surkeaa, kun monelle lukijalle on ylitsepääsemätöntä ymmärtää lukemaansa tekstiä! Ja se vielä, että fiktiivisen kirjoituksen uskotaan olevan totta???? Voi teitä poloisia. Sanotaa sananlaskussa (kun ei ole kauhalla annettu.....) ja juuri nämä kirjoittelevat puuta heinää paskaa kun ei yksinkertaisesti älykkyyttä ole ymmärtää lukemaansa tekstiä!!!
En henkilökohtaisesti pidä koko poliitikosta, mutta ei kenenkään pidä kirjoitella yhtään mitään jos on noin tyhmä ettei osaa päätellä, mikä on todellista mikä fiktiivistä!!
TYHMYYS ON SAIRAUS TOSIN PARANTUMATON!!!!!
Nyt se on taas todistettu miten tyhmiä ihmisiä onkaan
14
723
Vastaukset
- Ruben Oscar
Tyhmä ei huomoo, eikä viisas virka mittään. Oman viisautensa korostaminen on pahanlaatuista tyhmyyttä.
Koko Salon kirjoitus osoitti miten valmiita olemme haukkumaan toisiamme, minä mukaan lukien.
Meille tosiaan saa myydä Liputinta ja Läpytintä ja ostamme niitä huuli pyöreänä. Taitaapa niistä kuluista osa tosissaan mennä sossunkin maksettavaksi. Salon sanoma oli loistava ja taustoihin kannattaa tutustua ennenkuin tekee tuomiota. Hienosti herätetty keskustelu. - uskokoon ken tahtoo
...kirjoitukset ovat totta, mutta niistä syntyneen hälyn johdosta tämän poliitikon on pakko tehdä jotain. Niinpä hän keksii, että hei: kirjoitukset olivatkin vain huumoria.
Aika omituinen huumorintaju kertakaikkiaan, vai mitäpä olette mieltä?- Mo.H
En ymmärrä minäkään moista "huumoria"...Olen samaa mieltä Leenalle tuli hätä..kuis käy ny? Missä käsissä me herranjestas ollaankaan.............?
Että sinut on persraiskattu ja haluat purkaa pahaa oloasi täällä. Vai yrititkö sittenkin kertoa siitä kerrasta, kun Matin kanssa leikitte lääkärileikkejä. = Tasan yhtä hatara peräsitä luetun ymmärtämistä. Asian hienous on siinä, että kukin ymmärtää lukemansa eritavalla ja tekee omat johtopäätöksensä, varsinkin jos missään ei selvästi mainita kyseessä olevan fiktio.
- Tyhmä ihminen
No nyt kun sinä olet niin fiksu ja viisas voisitko valaista meille tyhmille lukijoille, jotka eivät tajua mitään, mikä oli tämän kirjoituksen idea? Vai oletko sinäkin liian viisas tätä meille kertomaan tai sitten ymmärrätkö itsekkään...?
- Ruben Oscar
se että jos uskoi kirjoituksen uskoo myö esim. Kristillisten vaalipropakandan, jota he harjoittivat kunnallisvaaleeissa. Muistelkaapas sitä muitten mustaamista. Eli jos kirjoittaa kuinka uskomattoman tarinan tahansa, se uppoaa kuin häkä osalle porukkaa.
- voi poloisia!
Ruben Oscar kirjoitti:
se että jos uskoi kirjoituksen uskoo myö esim. Kristillisten vaalipropakandan, jota he harjoittivat kunnallisvaaleeissa. Muistelkaapas sitä muitten mustaamista. Eli jos kirjoittaa kuinka uskomattoman tarinan tahansa, se uppoaa kuin häkä osalle porukkaa.
sen kuvan, että ihminen on todella tyhmä!!! Millä ihmeellä teidän päähän voidaan takoa se todellisuus, että faktan ja fiktion välillä on todella suuri ero!!! Osa porukasta näkyy uskovan vielä joulupukkiin!!
Erään näkemyksen mukaan 1980-luvulla syntyneillä ja sen jälkeen syntyneillä ihmisillä älykkyysosamäärä romahti ja se tosiaan näkyy nykypäivänä kongreettisesti. Ei ymmärretä enää lukemaansa tekstiä vaan luetaan lyhyesti muutama rivi ja sitten kuvitellaan loput!! Eli osa ihmisistä on kiivennyt takaisin puuhun!!
UG UG UG!!!! apinat!!! - vissiin tyhmä
voi poloisia! kirjoitti:
sen kuvan, että ihminen on todella tyhmä!!! Millä ihmeellä teidän päähän voidaan takoa se todellisuus, että faktan ja fiktion välillä on todella suuri ero!!! Osa porukasta näkyy uskovan vielä joulupukkiin!!
Erään näkemyksen mukaan 1980-luvulla syntyneillä ja sen jälkeen syntyneillä ihmisillä älykkyysosamäärä romahti ja se tosiaan näkyy nykypäivänä kongreettisesti. Ei ymmärretä enää lukemaansa tekstiä vaan luetaan lyhyesti muutama rivi ja sitten kuvitellaan loput!! Eli osa ihmisistä on kiivennyt takaisin puuhun!!
UG UG UG!!!! apinat!!!Olen syntynyt 70-luvulla ja ÄO oli viimeksi kun testattiin 152. Silti en ymmärrä tällaista "huumoria" ja että mitä sillä ajetaan takaa. Itse olen kyllä varsin huumorintajuinen ja pidetty porukassa ja osaan kertoa vitsejä, jotka naurattavat. Leena Salon jutut eivät naurata lainkaan.
- Ruben Oscar
vissiin tyhmä kirjoitti:
Olen syntynyt 70-luvulla ja ÄO oli viimeksi kun testattiin 152. Silti en ymmärrä tällaista "huumoria" ja että mitä sillä ajetaan takaa. Itse olen kyllä varsin huumorintajuinen ja pidetty porukassa ja osaan kertoa vitsejä, jotka naurattavat. Leena Salon jutut eivät naurata lainkaan.
naurun aiheeksi tarkoitettukaan. Ajattelun aiheeksi kylläkin.
- jepulis!!!!!!
Ruben Oscar kirjoitti:
naurun aiheeksi tarkoitettukaan. Ajattelun aiheeksi kylläkin.
jäi niin hämäräksi näiden kirjoitusten tarkoitus, että eipä antanut edes sitä ajattelun aihetta. Leena Salon mies on oikeassa: kannattaa rouvan ajatella, ennen kuin kirjoittaa yhtään mitään!
- lol lol
jepulis!!!!!! kirjoitti:
jäi niin hämäräksi näiden kirjoitusten tarkoitus, että eipä antanut edes sitä ajattelun aihetta. Leena Salon mies on oikeassa: kannattaa rouvan ajatella, ennen kuin kirjoittaa yhtään mitään!
Nyt tais vaan käydä niin et meni Leena Salolta uskottavuus meidän tyhmien savolaisten silmissä,meinaan kuka enää tietää sen kirjotuksista onks ne fiktioo vai faktaa..tyhmiä kun ollaan !
- vissiin tyhmä
lol lol kirjoitti:
Nyt tais vaan käydä niin et meni Leena Salolta uskottavuus meidän tyhmien savolaisten silmissä,meinaan kuka enää tietää sen kirjotuksista onks ne fiktioo vai faktaa..tyhmiä kun ollaan !
...kirjoittaja itsekään, onko asiat fiktioo vai faktaa?
- Varkkila
Miksi olet noin raivoissasi, kun se tarina on niin fiktiivinen? Eihän sinunlaisen viisaan kirjoittelijan kannata hermoilla toisen kirjoittelusta. Opastaisit vain meitä tyhmiä poloisia rauhalliseen tyyliisi ja miettisit itse sellaisia suurempia linjoja vaan...
Lisäksi kehoitan lukemaan sen viimeisen lupsakkaan anteeksipyyntömäisen kirjoitusräpellyksen, joka on myös, niinkuin sanoit, hyvinkin fiktiivistä lupsakkaa huumoria. Siinä käy varsin selvään sävyyn ilmi, että eihän siinä kirjoituksessa todellakaan ole tarkoitus pyytää keneltäkään anteeksi, vaan sekin on fiktiota.
Oli tosi hienoa, että tulit julkisuuteen viisautesi kanssa ja vieläpä noin rauhallisella tekstillä kerroin meille totuuden ja näytit valon.
Ensi kerralla en sitten haksahda enää uskomaan tuolta henkilöltä tulevaa kirjoittelua todeksi, vaan siirrän sen suoraan osastolle sadut, tarinat ja muut fiktiiviset höpinät.
Kylläpä nyt tuntuu tosi hyvälle, kun totuus paljastui viimeinkin. - kesä popo
...TODELLAKIN. Kirjoittelu alkoi "Nyt se on taas todistettu miten tyhmiä ihmisiä onkaan"-tekstillä....Aivan...On meillä TOSI tyhmiä poliitikkoja....päättämässä asioistamme. Kyllä poliitikko joka kirjoittaa moisesta asiasta TARUA kuuluu ihan jonnekin muualle kun päättämään kansalaisten asioista!!! Vaikka sinne satutädiksi... Miettikää kun äänestätte..ottakaa selvää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778