Oletteko olleet jossain juhlissa joskus kuokkimassa (siis kutsumattomana vieraana)? Minä olin viime lauantaina puolisataavuotisjuhlilla ja sain poistua. Käskisittekö yhden kiltisti käyttäytyvän kuokkavieraan lähteä, jos itse pidätte juhlat? Laihialaiset tietysti käskisivät, mutta te muut?
Itku siinä pääsi. Olenko jotenkin traumaattinen vai mikä? Miksi ovet ei aukene mulle?
Miksi ovet ei aukene mulle?
5
837
Vastaukset
- Noel
Mä käskisin niiten oikeiden vieraiden poistua. Enhän voi käskeä kuokkavierasta poistumaan kun se on niin herkkä.
- minä
en tiedä tilannetta. Jos mulla olisi kotona juhlat ja sinne tulisi sellaisia ihmisiä joita en tunne, niin ei se välttämättä olisi kivaa..
mut se on vähän tapauskohtainen juttu.. riippuu sittä missä ja minkälaiset bileet on kyseessä.
Mut haluisin tietää, miksi pitää yleensä mennä kuokkimaan?????- Kuokkavieras
Juhlat eivät olleet kotona vaan eräässä ravintolassa, joka oli yksityistilaisuuden takia silloin suljettu. Olen käynyt kylässä samassa perheessä joskus, mutta minä en nyt sattunut kuulumaan sisäpiiriin....
- ninni
Kuokkavieras kirjoitti:
Juhlat eivät olleet kotona vaan eräässä ravintolassa, joka oli yksityistilaisuuden takia silloin suljettu. Olen käynyt kylässä samassa perheessä joskus, mutta minä en nyt sattunut kuulumaan sisäpiiriin....
mene juhliin jotka pidetään kotona. Ravintola juttuihin ilmottaudutaan etukäteen joten paikkaluku rajattu...
- Salli
Omituista valittelua. Ei mun tulisi mieleenikään mennä tyrkylle juhliin, joihin mua ei olisi edes kutsuttu. Pidän sellaista erittäin huonona käytöksenä. En varmaan kärsisi kotoani käännyttää ketään tuttua, jos tyyppi on muuten asiallinen ja täysissä järjissään, mutta toisaalta juhlissa on yleensä tarkkaan laskettu, kuinka monta vierasta on varaa kestitä, joten tilanne olisi vähintäänkin kiusallinen ja kummallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005