Kreikankilpikonnalleni tulee valkoisia laikkuja päähän. Tällä hetkellä niitä on molemmilla sivuilla ja päälaella. Pitäisikö nille tehdä jotain? Minkä pituinen n.3 vuotiaan pitäisi olla?
kysymyksiä maakilpikonnasta
3
427
Vastaukset
- finnpeacemaker
Kirjaudu sisään HERPPI.NET ja kysäiseppä myös sieltä neuvoa maakonnasivuilta.
- rouskuronski
yritin jo mutta en osannut
- finnpeacemaker
rouskuronski kirjoitti:
yritin jo mutta en osannut
1. mene herppi.net 2.klikkaa rekistöröidy 3.jos onnistuit ,pääset kirjautumaan sisään.4.klikkaa kategoriat ja valitse yleistä tai maakonnat.5.klikkaa uusi aihe,jolloin pääset kirjoittamaan kysymyksesi.6.lähetä.Onnea yritykselle.onko paikkakunnallasi yläinlääkäriä....voit kyllä alkuun soittaa ja kertoa tilanteen.itse en osaa neuoa,vaikka 3 konnaa omistankin.kerro miten kävi....olen herpistä lähinnä etsinyt tietoa ja lueskellut viestejä jakysymyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299