Muutimme uuteen taloon ja pihassa nököttää punaherukkapensaita. Olen aina ajatellut, että marjat kasvavat pensaissa ihan "itsekseen" ja että pensaita pitää korkeintaan joskus leikata. Nyt luin kuitenkin netistä (http://puutarha.net/index.asp?s=/suorakanava/kasvikortti.asp?id=206), että pensaita pitäisi kastella.
Eli pitääkö minun todellakin kastella näitä pensaita, että niistä marjoja tulisi?
Pitääkö marjapensaita kastella?
Tietämätön Tiina
2
623
Vastaukset
- ateistipuutarhuri
äläkä unohda lannoitusta ja syyslannoitus on sitten erikseen. Ei ne pyhällä hengellä kasva.
Ei niitä alinomaa tartte olla kastelemassa. Mutta jos on ollut kuivaa, niin hyvä on, kun kukinta, ja raakilevaiheessa heität sangollisen vettä juurille. Saat paremman sadon, ja isompia marjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299