...vai jotain siltä väliltä? Millaisia vaatteita sinä toivoisit löytäväsi nettikaupasta? Olen ompelijatar ja olen juuri aloittanut valmistamaan persoonallisia, uniikkeja vaatteita, käyttäen myös hyväkseni kierrätysmateriaalia uuden materiaalin ohella.
Tulen käyttämään tuotteissani pieniä, kauniita ja naisellisia yksityiskohtia, kuten pitsejä, kirjailua, yms. Tarkoitukseni on myydä niitä netin kautta. Tällä hetkellä niitä on nähtävillä blogissani Rosa Amalia, http://rosaamaliafashion.blogspot.com/
Mitä ajattelet ylipäänsä siitä, että vaate on tehty kierrätysmateriaalista? Olisiko sinun mielestäsi parempi, jos olisi oma mallistonsa kierätysmateriaaleista tehdyille vaatteille, ja oma mallistonsa uudesta materiaalista valmistetuille?
Onko millaisia toiveita kokojen ja mallien suhteen? Mitä kokoja ei saa kovin helposti muualta? Ihan mittatilaustyönä en kuitenkaan pysty tekemään niitä, koska omat resurssini eivät tällä hetkellä riitä siihen.
Toivoisin saavani kommentteja edellä mainittuun blogiini...ja totta ihmeessä tännekin. Jos haluat, käy kurkkaamassa, ja jätä viesti.
Rakastatko romanttisia röyhelöitä vai jakkupukutyyliä...
mekkomaakari
0
545
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299