Taitaapi tulla mökitön juhannus näillä näkymin niin kyselisin onko täällä juhannuksena mitää erityistä tapahtumaa, tekemistä jne? Huoh juhannus ilman mökkiä?!...
Juhannus?
6
489
Vastaukset
- jucqdi
ongelma? Juhannus ilman mökkiä tarkoittaa sitä että kukaan ei hukkunut! Ja jussina voi pitää hauskaa muutenkin!
Juhannus ilman mökkiä on samaa paskaa ku perus vkl, jos pelkästään ryypätä meinaa. Siksipä kysyinkin onko mitään erityistä, esim. vaikka jotain tapahtumaa tms
- Lähellä asuva
PääniOnKuutio kirjoitti:
Juhannus ilman mökkiä on samaa paskaa ku perus vkl, jos pelkästään ryypätä meinaa. Siksipä kysyinkin onko mitään erityistä, esim. vaikka jotain tapahtumaa tms
Kuntorannassa on ainakin perinteiset juhannusjuhlat (kokot ja tanssit). Esiintyjänä Eija Koriseva ja Kari Isola & Yöntähdet. Eikä ole muuten enään pelkästään eläkeläisten paikka.
Lähellä asuva kirjoitti:
Kuntorannassa on ainakin perinteiset juhannusjuhlat (kokot ja tanssit). Esiintyjänä Eija Koriseva ja Kari Isola & Yöntähdet. Eikä ole muuten enään pelkästään eläkeläisten paikka.
Joo, ei kuntoranta varmaan pelkkä eläkeläisten paikka ole. Uskosin silti, että melko harvassa on minun ikäluokkaa olevat ( 20). Tiedä häntä ja toisaalta edes kiinnosta vaikka jammailisin sit eläkeläisten kanssa. pidä olla turhan nirso seuran suhteen 8-) Noh, onhan tässä vielä muutaman päivä aikaa miettiä mitenkä sitä viettäis jotenki poikkeuksellisen kaupunki juhannuksen.
- sinne
Ei muuta kuin Tulenliekkiin tanssimaan. Perjantaina lauteilla NeljänSuora ja Taikakuu, lauantaina sitten vähän Anneli Mattila.
- sihtailija
Tulenliekissä tanssiminen=kilpajuoksua musiikin tahdissa tolopan ympäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475907Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6132358Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778