Edelleenkään kaikkien näiden vuosien jälkeen en ymmärrä naisia, niiden ajatusten juoksua ja toimintaa.
Joskus hamassa menneisyydessä kun seurustelin, tuli yksi tilanne vastaan joka soti kaikkia logiikan (miesten) perusteita vastaan.
Yhtenä iltana kun menin sänkyyn, tyttöystäväni oli jo siellä, alkoi sen päivänen mesoaminen. Siitä osasta huutoa jonka jotenkin ymmärsin tai sain selvää, kyse oli siitä että yritin nukkua.
Se oli kuulemma väärin, mikä kyllä hämmästytti minut.
Sänkyhän on nukkumista varten, se on esine joka vie tilaa, mutta johon voi keikahtaa kun siltä tuntuu.
Siitä epäselvästä ja selvästi jotenkin ahdistuneesta huudosta päätellen, silloin kun hän on myös sänkyssä, se ei ole nukkumista varten!
Olisko sitä pitänyt ostaa sohva sitä varten?
Tästä jonkin ajan kuluttu huomasinkin sitten että minusta oli tullut vähemmän poikaystävä ja enemmän minua tavaroitani oli oven ulkopuolella;(( Todella hämmästyttävää!!
Naisten ajatuskuvio on muutenkin kuin koiran matka ruokakupilta petille, pitkä ja mutkainen ja kaikenlaisia pysähdyksiä täynnä.
Matti Louhivuori ja Metrotytöt
Mummon kaappiello
http://www.youtube.com/watch?v=WYXG0-lSVFo
Steeleye Spam
All Around My Hat
http://www.youtube.com/watch?v=3zzwbYyvWiU
Märkää viikonloppua;)
Nuoruus (muistoja)
1
110
Vastaukset
Sängyssä keskustellaan syvällisesti esim. uusien kenkien tarpeesta, naapurin rouvan uudesta permanentista tai tyttöystävän kuvitelluista tai oikeista (sitä ei saa mies myöntää) liikakiloista.
Joskus sattumoisin sängyssä voi myös hellitellä ja armastella. Nainen kuiteskin odottaa, että aina välillä haluat tehdä sitä keittiön pöydällä, paitsi silloin kun nainen haluaa sitä sängyssä.
Mutta ei, siis sänkyä ei ole tarkoitettu nukkumiseen, paitsi silloin kun naista väsyttää.
Minä tiedän, koska olen itsekin nainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047