Onko selvinnyt, kuka ajoi venettä sairaalla ylinopudella?
Onko JJ tappaja?
6
172
Vastaukset
- fill him
Jos ajoi venettä noin holtitomasti, niin on. Jos ei, niin siisten ei. Oma vene, joten....
Jos oli puikoissa, niin ei se sen kummempi tappaja oo kun Kimmo Sasi (kok)
Kimmo nukku puikoissa ( tai oli muuten vaan tiedottomassa tilassa) ja ajoi vastaantulijan hengiltä - mitä siitä, kortti pysy ja elämä jatkuu ( tosin ei kaikilla) . Ja ei se JJ:n seurassa ollu oo varmaan valittanu kyydistä ja vaarallisesta menosta - se kuuluu varakkaitten ja vauhdikkaitten ihmisten elämään. Kaverihan lähti tosi tyylillä !- et s1lleen
iota-iota kirjoitti:
Jos oli puikoissa, niin ei se sen kummempi tappaja oo kun Kimmo Sasi (kok)
Kimmo nukku puikoissa ( tai oli muuten vaan tiedottomassa tilassa) ja ajoi vastaantulijan hengiltä - mitä siitä, kortti pysy ja elämä jatkuu ( tosin ei kaikilla) . Ja ei se JJ:n seurassa ollu oo varmaan valittanu kyydistä ja vaarallisesta menosta - se kuuluu varakkaitten ja vauhdikkaitten ihmisten elämään. Kaverihan lähti tosi tyylillä !Lapset ovat nyt ilman isää.
- Imola-94
et s1lleen kirjoitti:
Lapset ovat nyt ilman isää.
Jos kapeikossa vastaan olisi tullut vene nopeusrajoitusten mukaan, ei JJ:N vene olisi voinut pysähtyä ja kuolleita olisi voinut olla useita. Edesvastuutonta menoa, joka päättyi huonosti.
- Kunhan poliisi on
kuulustellut niin huomataan että se kuollut ajoi venettä.
- pimeyden enkeli
Mutta miksi JJ selvisi sitten hengissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481