Tämäkö heikoin selostaja!

Ylellä!!

Tämä kaveriko heikoin selostaja?
Näin voisi päätellä, että heikoin selostaja on se joka vähiten selostaa. Tosin voi myös päätellä, että hän on ehkä jokin uusi tuttavuus, mutta eikai sen pitäisi selostettavien otteluiden määrään vaikuttaa.

Täytyy vain todeta, että kyllä oli Kimmo Porttila aivan liekeissä ottelussa Uusi-Seelanti - Italia.

Jos tässä selostuksessa ei ole tunnetta niin jäävätkö enää jäljelle sitten niin monen kaipaamaa Virkkunen ja Mertaranta?

Kooste ottelusta
http://areena.yle.fi/video/1081354

Ihmettelen miten tämä kaveri on se joka selostaa vähiten. YLE VOISI VÄHÄN HERÄTÄ SIELLÄ! Ainakin toivon jatkossa, että tämä kaveri kuuluisi kahden pää selostajan joukkoon seuraavissa Jalkapallon arvokisoissa.

2

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurppu

Huomaa, että kenen poika kyseessä, kun täällä itseään kehuu :) vai itse isäukkoko oot?

• Ylellä!

Voi hyvä ihminen. On täällä ihme porukkaa kun haukutaan jotain artistia bändiä tai urheiluselostajaa niin se on okei. Mutta sittenkun jotain kehuu niin se kehuja on automaattisesti itse kehujenkohteena oleva henkilö tai hänen sukulainen tai todella hyvä ystävä.

Kuuntelisit sinäkin oikeasti noita selostuksia niin tietäisit mistä puhutaan.

Terveisin: en ole Kimmo enkä hänen isänsä en sukulainen kuten en myöskään kaveri tai saati, että olisin koskaan muualla kuin radion tai television välillä kuulut kaveri/törmännyt häneen..

WEEO!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe