Tämä kaveriko heikoin selostaja?
Näin voisi päätellä, että heikoin selostaja on se joka vähiten selostaa. Tosin voi myös päätellä, että hän on ehkä jokin uusi tuttavuus, mutta eikai sen pitäisi selostettavien otteluiden määrään vaikuttaa.
Täytyy vain todeta, että kyllä oli Kimmo Porttila aivan liekeissä ottelussa Uusi-Seelanti - Italia.
Jos tässä selostuksessa ei ole tunnetta niin jäävätkö enää jäljelle sitten niin monen kaipaamaa Virkkunen ja Mertaranta?
Kooste ottelusta
http://areena.yle.fi/video/1081354
Ihmettelen miten tämä kaveri on se joka selostaa vähiten. YLE VOISI VÄHÄN HERÄTÄ SIELLÄ! Ainakin toivon jatkossa, että tämä kaveri kuuluisi kahden pää selostajan joukkoon seuraavissa Jalkapallon arvokisoissa.
Tämäkö heikoin selostaja!
2
169
Vastaukset
- Kurppu
Huomaa, että kenen poika kyseessä, kun täällä itseään kehuu :) vai itse isäukkoko oot?
- Ylellä!
Voi hyvä ihminen. On täällä ihme porukkaa kun haukutaan jotain artistia bändiä tai urheiluselostajaa niin se on okei. Mutta sittenkun jotain kehuu niin se kehuja on automaattisesti itse kehujenkohteena oleva henkilö tai hänen sukulainen tai todella hyvä ystävä.
Kuuntelisit sinäkin oikeasti noita selostuksia niin tietäisit mistä puhutaan.
Terveisin: en ole Kimmo enkä hänen isänsä en sukulainen kuten en myöskään kaveri tai saati, että olisin koskaan muualla kuin radion tai television välillä kuulut kaveri/törmännyt häneen..
WEEO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096