Jo yli 1500 bändiä on nykyisin ilmaisella HITLANTIS-sivustolla!!!:
MINULLA EI OLE MITÄÄN SITÄ VASTAAN, ETTÄ OMA MUSIIKKI NÄKYY JA KUULUU JA SITÄ MYÖS KUUNNELLAAN!
Uusi ILMAINEN nettiformaatti HITLANTIS on tosi simppeli musiikkisaitti musan tekijöille ja diggareille!
Jos Facebookissa ei näet ole mahdollisuutta kuunnella musiikkia ja MySpacessa taas ei musiikista ja bändeistä rupatteluun ole mahdollisuutta, niin käyppä osoitteessa:
www.hitlantis.com
"Parempi ku Maispeissi!"
Näin pistät musiikkisi ja muut bändiin liittyvät asiat HITLANTISiin:
1. Rekisteröi bändisi (tai itsesi) musiikki, kuvat, videot, keikat, muu yleinen sälä....
Esim. tätä kautta pääsee suoraan bändirekisteriin: http://www.hitlantis.com/Hitlantis.php?promo=fbhitlantis
2. Pistä sana faneille eteenpäin sivustosta ja pyydä faniksenne.
3. Ihastele bändi-pallosi kasvua ja huomaa saavasi lisää uusia faneja.
4. Nauti suosiosta!
MIKSI?
Kuka enää tekee bändilleen pelkästään nettisivut? Nyt voit laittaa rajattoman määrän kappaleitasi HITLANTIS-sivuille ilmaiseksi ja/tai jopa myydä niitä! Artistin saa myymistään biisistä 90%, Hitlantis 10%, ettäs tiedätte!
MITEN?
Jos osaat avata tietokoneesi, niin osaat laittaa tänne myös bändisi kaikki tarvittavat faktat helposti esille (musiikki, kuvat, keikat, muu yleinen sälä...)
ja Hitlantisissa olet konkreettisesti vielä oikeasti NÄKYVISSÄ BÄNDIKARTALLA MUIDEN JOUKOSSA!
Bändin sivujen päivitys ja fanien kanssa kommunikointi on täysin omissa käsissäsi. Jokaisen bändi-pallon sisälle rakentuu oma yhteisö, jossa orkesterin jäsenten ja fanien vuorovaikutus on reaaliaikainen.
MIKÄ HITLANTIS?
-Bändien väripallot kartalla on asetettu musiikkityyleittäin ja aina uuden bändin saavuttua kartalle, pallo asettuu laitetun värigenren ulkolaidalle.
-Mitä enemmän faneja bändi-pallollasi (eli bändisivullasi) on, sitä suurempi pallo.
-Suurempi pallo näkyy paremmin kartalla ja kerää uusia kuulijoita.
HITLANTIS-sivuilla kohtaavat siis niin vanhat kuin uudet bändit ja oman bändisi näkyvyyteen vaikuttavat nyt niin sinä itse kuin myös faninne!!!
ONKO SINUN BÄNDISI JO TÄÄLLÄ?
WALLU VALPIO
0
1245
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689