Kalle ajeli vaimonsa kanssa yömyöhällä kotiin, kun yhtäkkiä auton valokiilaan ilmestyi kuin tyhjästä jänis. Kalle yritti väistää mutta siitä huolimatta pupu jäi auton alle. Vaimo vaati Kallea pysähtymään, ja niin tehtiinkin ja peruutettiin tapahtumapaikalle. Vaimo kiirehti ulos autosta katsomaan tienpenkalla makaavaa jänistä, ja ihme kyllä se olikin vielä hengissä, joskin kaikesta näki että pupu veteli viimeisiä henkosiaan.
Vaimo nosti jäniksen syliinsä ja silitteli sitä ja puheli sille rauhoittavasti, kunnes tapahtui jotain merkillistä. Jänis virkosi kuin silmissä ja rupesi puhumaan!
- Olen hyvä haltija, ja kiitokseksi siitä että palasitte auttamaan minua toteutan kolme toivomustanne.
- Ihanaa, kiljaisi vaimo. - Nyt me saadaan vihdoinkin olohuoneen kattoon se kristallikruunu.
- Ja sun vittus siihen kruunuun, mörähti Kalle.
Pupu lupsautti silmää, ja kysyi:
- Entä mikä olikaan se kolmas toivomus?
Toive toteutui
vitsimestari
0
503
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992