Kirjoittelin jo tuossa jokusen aikaa sitten tänne tiedustellakseni Marmariksen anastacia hotellista?Eikö todellakaan kukaan palstan lukijoista ole vieraillut kyseisessä hotellissa?Hmm....Mitä tämä mahtaakaan paikasta kertoa, toivottavasti ei olisi aivan pepusta koko hotelli.Tähtiä sillä oli kuitenkin kiitettävät 4.....Kiitokset mahdollisista kommenteista=)
aurinkomatkojen anastacia?
matkailija
2
437
Vastaukset
- Sanna
Itse en ole käynyt tuossa hotellissa ja se on varmaankin ihan mukava, mutta ainakin minulle on kehuttu paljon Aurinkomatkojen Halicia, kun olen siitä kysynyt. En usko, että se Anastacia olisi mikään huono. Eikös Aurinkomatkoilla ole kaikki hotellit ihan hyviä tai ainakin kohtuullisia....?
- freakydeaky
Mikä Anastacia-hotelli? :O :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032