Imse Vimse

...

Kuinkahan kauan nuo Imse Vimset yleensä kestää ? Meillä on noita pakkauksessa tuleita 3-6kg.. Ja myydäänkö Imse Vimsejä edes muuta kokoa kuin tuo 3-6kg ? Itse en ole koskaan missään nöhnyt muita..

4

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiuygv

Meillä ei Imset menneet kuin ensimmäisen kuukauden, tosin mielummin harsoiltiin jo silloinkin. Harsot ovat edelleen käytössä, vauva nyt 3 kk. En usko Imsejä olevat ainakaan tuossa muodossa muita kokoja. Nauhavaippa ja harso ovat parhaimmiksi havaitut tässä taloudessa :) Ja villikset päälle, tietty.

• m. . . . . .m

Ei tosiaan mene kuin ekan kuukauden, ehkä pari. Monilla äp-vaipat jääkin käyttämättä, kun ajttelevat että kokeillaan sitten myöhemmin, eikä vaippa enää silloin mahdu päälle... Imse vimsejä myydään tottakai isompiakin kokoja. Mutta paljon parempiakin vaippoja löytyy pilvin pimein, suosittelen suuntaamaan kohti kestovaippainfon keskustelupalstaa :)

• vaippamaakari

ImseVimsen kuoria on monta kokoa olemassa, ja meillä ovat ainakin kestäneet kovaa käyttöä. Joka kokoa ei ole tarvittu, vaan esim. S-koosta siirryttiin meillä suoraan L-kokoon.

Nettikaupoista löytää, jos omalla paikkakunnalla ei ole vaippakauppaa.

• Emmee&Ellee

Moi,

mä taidankin olla sitten poikkeus, kun noita Imse Vimsen kuoria käytettiin n. 5kk ja nuo imuosat vieläkin käytössä (tyttö 6.5kk). Monet eivät tykkää noista ImseVimseistä, mutta musta ne ollut tosi käteviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe