Recovery ~ Toipuminen

Em is back!

Recovery on tullut maanantaina 22/6 myyntiin Yhdysvalloissa ja sen oletetaan nousevan myyntilistojen kärkeen. Recoverylla on 17 biisiä ja iTunesin Exclusive Delux-julkaisu sisältää myös biisit Ridaz ja Session One. Kansikuvat ovat hienoja ja niin on sisältökin.

Nyt kuunneltuani kaikki kappaleet muutaman kerran huolellisesti läpi, olen huomannut että Em ei ole menettänyt taitoaan räpätä. Se on vain hieman muuttunut. Suurin ihmetys on syntynyt levyllä vierailevista pop-artisteista ja Em on puollustanut heitä. Emhän nousi kuuluisuuteen pop-artistien avulla ja hän on itse tyytyväinen työhänsä.

Love the Way You Lie feat. Rihanna esimerkiksi on mielestäni hyvä, Em on luonut hienon tarinan johon Rihanna sopii hyvin. Session One feat. Slaughterhouse on myös todella hyvä, siinä on oikeasti sitä jotain!

Olen tyytyväinen Recoveryyn ja toivon että Em jatkaa räppäämistä. Yhtä hyvää valkoista räppäriä tuskin tulemme näkemään pitkään aikaan ja ketään samanlaista räppäriä ei tule olemaan. EM, we love!

1

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EmFan

Em on kunkku, ja tämä levy on paljon parempi kuin Relapse. Omat suosikkini levyltä ovat Space bound, Almost famous ja Going through changes, vaikka jokaisessa kappaleessa on jotain hyvää. Hieman myös olen yllättynyt Rihannasta ja P!nkistä, mutta hyvin ne sopivat kappaleisiin. Kyllä se Em vielä räpätä osaa, hyvä niin, ja toivottavasti uusista kappaleista ja levyistä saadaan nauttia vielä monia vuosia. Hieman olen yllättynyt ettei levyllä ollut sanoisinko "hauskaa" kappaletta, kuten Without me, My name is ja We Made you. Mutta silti, rahan arvoinen levy on, pitäisi jo minunkin käydä se ostamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe