Entä tämä juhannus? Ukko ei ole lähtenyt ei jouluna ei juhannuksena koskaan mihinkään 40 vuoden aikana.
Ei tanssi eikä mitään hauskaa saisi minulla olla. Sanoin tuossa äsken etten ensi jouluna istu tässä pöydän ääressä. Kyllä tympii kun ei pääse peritaatteessa mihinkään. Joi muuten nuorempana aina itsensä känniin joka ikinen joulu ja juhannus, sain vahtia lapsia humalaiselta. Pitäs varmaan jo erota.
tympeä juhannus taas
eukko v. 1948 mallia
2
490
Vastaukset
- hmm.. toiseen kertaa
Tuli kahteen kertaan miksihän aiempi kirjoitus ei tullut perille ennenkuin nyt.
- Juhannus on elämää
Vittuakos täällä valitat, rouva on sitä ikäpolvea että osaisi jo ottaa itse elämästään otteen, eikä kirjoitella Suomi24een jonninjoutavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882