Hei!
Mulla on nyt viikon sisällä kaksi kertaa ruvennut huulia kihelmöimään, kielen kärki on tuntunut oudolta (vähän samalla tavalla kun syö paljon vahvanmakuisia hedelmäkarkkeja), sekä huuliin ilmestynyt pieniä vaaleita näppylöitä (tämä saattaa johtua huuliherpeksestäkin, olen kuullut että joskus allerginen reaktio saattaa aiheuttaa herpeksen puhkeamisen). Tietääkö kukaan, voiko kyseessä olla allergia? Muistaakseni olin molemmilla kerroilla käynyt saunassa ennen kohtauksen alkamista.
Allergiaako?
???
1
278
Vastaukset
- Riinan täti
vaikka Zyrtec 10 mg-lääkettä apteekista ja ota 1 tabletti seuraavalla kerralla, kun menet saunaan. Onko sinulla muuten valuva nenä? Minulla on ollut koko iän, on tehty allergiatestejä, jotka eivät näytä mitään allergiaa. Kuitenkin, kun 1.kerran otin Zyrteciä, loppui nenän valuminen pian. Huonoja ovat testit! Sain vihjeen sukulaistytöltä, jolla oli ollut sama ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249