Olen suunnitellut matkustavani Saksaan elokuussa ja mietin vain, että minne päin Saksaa sitten menisin. Olen miettinyt, että lentäisin Ryanairilla Bremeniin ja menisin siitä junalla/bussilla Berliiniin, mutta onko se sitten järkevää, vai kannattaako jäädä vain Bremeniin? Haluaisin ennenkaikkea shoppailla, joten olisi mukava kuulla, että onko eri kaupunkien välillä jonkinlaista hintaeroa shoppailun ja syömisen kannalta. Toki Berliinissä on enemmän yöpymisvaihtoehtoja, joten sieltä löytyisi hotelli halvemmalla kuin Bremenistä.. Vai kannattaako lähteä ihan jonnekkin muualle kuin jompaan kumpaan näistä? Kuten varmaan huomaatte, en oikein osaa päättää että mitä tekisin, kun kokemusta Saksasta ei sen kummemmin ole, joten kokemuksia ja ehdotuksia kaivataan!
Minnepäin saksaa?
ddawn
2
555
Vastaukset
- 31
Turhan pitkä matka Bremenistä Berliiniin ainakin autolla, en tiedä junan matkaa. Hamburihan siinä on houkuttelevan lähellä.
- wRNJNS
Varmaankin sitten Berliiniin, eiköhän sieltä shoppailupaikkoja löydy. Itseeni suurimman vaikutuksen Saksassa tekivät aivan eteläisen Saksan maisemat, mutta sinne et ilmeisesti ole menossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249