Etsiskelen kaverimielessä aluksi meseen hemmoja! Rakastan esim. Cosplayta, joten olisi ihanaa tutustua sellaseen, joka välittää aiheesta! Anime ja manga menee. Vain vuosihaitarista 90-95. Ole tyttö tai poika, kunha olisi jotain samankaltasuutta friikkisyyttä cosplaytä/animea ja mangaa/muotia ja sen sellaista kohtaan. Olen eläinrakas kanssa! =D RRRRRRRRRRakastan kirpputoreja. Sieltä löytää aina jotain erilaista :D
Riittää hyvin että olet sentään omaitsesi! Ja Uudeltamaalta, jos joskus voisi tavatakin :))
mailaa osoitteeseen: v.iper@hotmail.com, niin katsotaa mesehommaa sitten ;) kuva on AINA PLUSSAA
Hei sinä Cosplay-friikki Uudeltamaalta!
4
402
Vastaukset
- Laku_MUffin
:D vuosihaitari........ meinaa siis 1990 VIIVA 1995 ja siit välilt.
Riittää ku on vähä perillä ni tajuu ton ;DDDDDD Missäs päin Uuttamaata mahdat asua,jos saan kysyä? Mä asun tällä hetkellä Järvenpäässä ja ikääkin on jo 19 vuotta. :3 Ja animanga-friikki myöskin,vaikken pukeudukaan niinsanotusti japanilaisittain ja cosplaytakin on tullut harkittua. :3
- ............
Anteeks aloittajalle kun tungen tähän keskusteluun, mut nyt on pakkorako! :D Nimittäin toinen 19-vuotias anime/manga/cosplayfriikki järvenpääläinen täälläkin! Pukeudun muuten aika tavismaisesti niin se ei näy, cossannut oon muutamia kertoja ja tarkotuksena olis ensi vuodeksi saada väsättyä uusia pukuja :3
Jos vaikka haluisit tutustua muhunkin, niin pistä ihmeessä viestiä: popkiss@luukku.com ja voin vaikka ton e-mailin kautta laittaa mesen tai voidaan vaan sähkäröidä yms. ^^
moikkss!! ööhh..................totaa.....MUN AIVOT JÄÄTY!!!!MUN PITI KIRJOITTAA JOTAIN MUTT MIE EN MUSITA ETT MITÄ!!!!!......hitto................no ittekin oon anime ja manga fani ja oon 14 . w mutt täytän 15. ens kuussa...... ett silleen......jaa mun tää luukkuun tai mikä se ny olikaan..... lattiakaakeli@luukku.com
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154