mustasukkaisuuskohtauksiin? Päätit sitten tehdä niistä lopun purkamalla kiukkusi täysin ulkopuoliseen ihmiseen??!! Sinä se tykkäät ratkaista ongelmia tuottamalla kärsiymystä muille. Nautitko? Kiitoksia vain, paljon tuhoa saitkin aikaan. En olisi ikinä uskonut, mikä ihminen voi olla toiselle.
Menikö hermo
4
666
Vastaukset
- monelta muultakin
kyllä oma typerä käytöksesi sai kaiken pahan aikaan .Eikä ulkopuolisiin kiukkuani ole purkanut .Vaan hänelle kerroin koska hänen kuului tietää. Sinä tuotit kärsimystä minulle todellakin enemmän kuin kukaan koskaan .tunteeton kylmä petollinen nainen. Pidä sitä peliäsi sen äijän kanssa
- ..
Todellisuudessa mulla ei ole mintään tekemistä teidän riitojenne kanssa. En ole syypää joka ikiseen pikku perheriitaanne. Et edes tunne minua. Mutta pitäähän teilläkin olla joku, jota potkia. Joku jota syyttää, kun itse mokaa
- ..
tämä siis vastaukseksi kirjoittajalle "monelta muultakin".
- parasta ennen 03
Miltäs nyt tuntuu . Miltä meno maistuu vieläkö hän käy kerran viikossa kääntymässä hommat hoitamassa. Taisit luulla itsestäsi liikoja.Joo olet käynnyt markkina arvosi testaamassa treffi puolellakin taisit kuvitella että sieltä nappaat alfa uroksen alta aika yksikön .Vaan miten kävi yksiksesi olet ollut jo pitemmän aikaa.Varoitinhan sinua ettei se niin mene kova kisa sielläkin osastolla. Terve tuloa tänne maan kamaralle takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337