N. 20 vuotta sitten..saattaa olla muutaman vuoden tuoreempi sarja mutta...
Siinä oli tyttö jolla oli kirja josta se selasi sivuja ja kirjan sivut olivat sellaisia mistä pystyi valitsemaan eri "toimintoja"... Esim. jollain sivulla saattoi olla vaikka puhelin, mistä se pystyi soittamaan johonkin numeroon tai sivulla saattoi olla joku "nappi" mistä se pystyi aiheuttamaan vaikka räjähdyksen... (Nämä nyt esimerkkejä, ei välttämättä tapahtunut sarjassa.)
Muistaakseni tämä tyttö ei ollut kuitenkaan sarjan päähenkilö vaan päähenkilönä oli joku mies jota tyttö auttoi... Oli kuitenkin kyse piirretystä sarjasta.
Olisiko tytöllä ollut jopa joku eläin mukana... hmm.
Mikä oli se sarja...
PinkkiKatti
3
484
Vastaukset
- PinkkiKatti
Löysin itse kun tongin...ja muistelinkin oikein... eli kyseessähän oli "Inspector Gadget"! :)
- MUSTA KSSA XD
spiderman lasten ohjelma siinä on lisko sarvikuono iskuri venom musta kissA MUSTA KISSA ON MUN LEMPI HAMOH
- hetsku1
mullaki ois yks jota en muista ssinnä oli kolmoset ( en oo varma ) ne oli vahvoija ja ne pysty lentää se oli joku piiretty jota katoin pienenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259