Haluaisin ostaa itselleni käärmeen. Ajatus on poikinut mielessä jo monet vuodet mutta melkein aina tyssännyt siihen etten ensinnäkään tiedä paljoa käärmeistä ja toisekseen minulla on kaksi kissaa. En haluaisi kumminkaan että kissani tekevät käärmeelle mitään tai että käärme tekee kissoilleni mitään.
Voiko käärmettä ottaa jos on kissoja? Haluaisinkin tietää kaikki mitä pitää tietää käärmeiden hoidosta, terraariosta (mitä siihen tarvitaan yms.) mistä käärmeen saa hankittua (kasvattajalta mieluusti), yms yms.
Eli kaikki jotka tietävät tai omistavat käärmeen olisin hyvin halukas kuulemaan kaikenlaisia ohjeita ja muita mitä pitää ottaa huomioon kun hankkii käärmeen. Luonnossa käärmeet tosin hiukan pelottavat jos yhtäkkiä eteen ilmestyy mutta omana lemmikkinä ajatus kutkuttaa ja olen ennenkin käärmeitä pidellyt vaikken omistanut olekkaan.
Olisin hyvin kiitollinen kaikista vinkeistä. Luen kyllä netistä käärmeistä.. mutta haluasin vielä tietää mistä saan ostettua terraarion kuinka iso sen pitää olla ja mitä käärme sinne tarvitsee. Hakusessa siis ihan tavallinen viljakäärme.. tavallisen värinen tai sellainen tumma. Raha ei ole periaatteessa este siis hankkimiselle yms. mutta matka enempi. Asun Tampereella ja jos tiedätte Tampereen lähistöltä jonkun hyvän kasvattajan niin olisin kiinnostunut. Bensarahaa voin myös maksaa tarvittaessa eli ei siitä kiinni.
Kiitos vielä! Pahoitteluni sekava kirjoitus.. jotenkin vain kolahti kun luin muiden tekstejä käärmeistä. Aina itsekkin sellaisen halunnut ja nyt on aikaa että voisi sellaisen ottaa.
Käärmeiden hoidosta ja tarvikkeista
Käärmeen haluava
1
537
Vastaukset
Nettiä kahlatessa olet varmasti törmännyt ainakin herppi.nettiin? Hakua käyttämällä sieltä löytyy vastaukset kysymyksiisi ja varmasti samalla muutakin kiinnostavaa. Typistetymmässä muodossa vastauksia löytyy myös matelijat.info -sivustolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748