Huomasin tämmöisen keskustelunpätkän toisaalla ja otin siitä muutama viikko sitten itsellekin neuvon. Vinksi laitan linkin muillekin, sillä oikeastaan Itse etsin ensin netistä oikeastaan terapeuttia, mutta henkilökohtaisessa rahapulassa pyysin tänne pääsyä ekaksi vakuutusyhtiöstä. Olen siis sairaslomalla pääsääntöisesti masennuksen vuoksi, mutta jossain vaiheessa työhönpaluukin on mahdollinen, tosin ei nykyiseen ammattiin. (Oikeastaan ole enää ollenkaan varma kumpi tuli ekaksi, MS-tauti vai masennus, mutta masennuksen vuoksi lääkäri määräsi sairaslomalle, joten kai se sitten mua vaivaa enemmän.) Eihän tämä uraohjaus terapiaa korvaa, mutta on ainakin joku kuunteleva ja auttava taho lisää tähän elämän kaaokseen ja hyvältä ensimmäiset tapaamiset ovat tuntuneet, kun on joku ulkopuolinen ammattilainen auttamassa ja vielä ihan ilmaiseksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8405808
uraohjausta
Rikkinäinen
2
459
Vastaukset
- 8
Tää ois mulle just sopiva juttu. Kiitos vinkistä, näitä ei eläkevakuutusyhtiö näytä mainostavan, hyvä tietää! Tsemppiä sulle ja muille kanssasairastajille! :)
- Sirije
Mä oon käyny tuolla ja se oli hyvä, sain sieltä paljon ideoita ja apua koulutukseen pääsyyn. Nyt opiskelen uutta ammattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259