Eli siis myyn kokonaista virtuaalitallia, hepat ja aivan kaikki mukana. Tällä hetkellä siis tallin nimenä Yksityistalli Valentine, eli siis on toiminut yksäritallina, siellä on pari yksityistäkin. Omiani siellä on nyt neljä Luna ja ne siis tulisivat tallin mukana, mutta Lunan voin myydä erikseen sillä haluan sille hyvät omistajat, sen voi ottaa myös ylläpitoon. Sillä aijon lopettaa koko virtuaalihevostelun ajan puutteen takia ja kiinnostuksenikin on lopahtanut. Talli on siis websin html:llä tehty ja shinybookin vieraskirjat. Tulkaa vain reippaasti katsomaan, tallin sivuilla ei lue mitään että olisi myynnissä, sillä en jaksa mennä sinne mitään laittamaan.
Eli siis erikseennkin voi ostaa pelkän hepan ja myynnissä/ylläpitoon tarjottavana Luna niminen todella hyvä lusitanotamma, yksi varsa, joka sekin on myynnissä ja etsisin Lunalle kotia jossa sillä kisattaisiin, sillä tamma on minulle todella tärkeä ja rakas. Olen sen itse kouluttanut ja kaikenlaisissa valmennuksissa käyty.
http://ponisiittola.webs.com/
MYYNNISSÄ v-talli! (hevosia)
annskuu.
1
242
Vastaukset
- kaitsu
voi ostaa jonkun hyvän ponin!! anna numero niin soitan asiasta tarkemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096