Täällä 21,-vuotias Tampereella asusteleva kahden kissan onnellinen omistaja etsiskelee pientä viljakäärmeen poikasta.
Käärme olisi ensimmäinen mitä minulla on. Haluaisin ostaa viljakäärmeen poikasen ja värillä ei ole niin väliä saa olla muunkin värinen mutta ihan tavallinen puna/oranssi kelpaa hyvin. Myöskään ei ole niin väliä kumpi sukupuolinen vai onko sillä jotain ns. väliä? Onko kauheasti eroja luonteessa yms. Haluaisin myös kuulla hiukan kokemuksia käärmeistä ja niiden hoidosta.
Olen lukenut netistä jo paljon mutta vielä tietoa tarvittaisiin. Myös terraario ja tavarat pitäisi hankkia joten ihan suunnitteilla vielä tuo ostaminen. Haluaisinkin hiukan tietoa ja kenties kuvia/linkkejä mahdollisiin kuviin mistä näkisi minkälainen on terraario jossa on jo kaikki mitä käärme tarvitsee.
Onko tuo ns. lämpömatto hyvä mitä monet ovat mainostaneet?
Eli jos joku viitsisi auttaa ja myös jos tiedätte kasvattajia (mielellään ostaa ihmiseltä joka tietää eläintensä alkuperän luonteen yms.) joilta olette ehkä itse ostaneet käärmeenne niin laittakaa tulemaan osoitetta mistä saa kiinni.
Tarkoitus olisi käärme hankkia tässä syksyllä.. elo-syyskuussa. Ja siihen mennessä olisi terraario valmis.
Kiitos!
Haluttaisiin ostaa viljakäärme ja terraario (ehkä)
nauravakulkurisisisi
2
441
Vastaukset
- kasvattaja
paratiisilinnus on viljiksii
- vähä vanha mutta
matelijat.info
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076