olin laskuja maksamassa mutta welhon paska meni nurin, ei ollut eka kerta. Eikö ole varmempaa operaattoria kaapeliverkkoon. Kuukausimaksuja kyllä kerätään mutta verkko takkuilee turhan usein.
Paska welho
15
526
Vastaukset
- --...--
muutamia kuukausia sitten, tosin mulla on Welhon adsl eikä kaapeli-verkon laajakaista. Tosin saattoi johtua jostain piuhaongelmastakin koska on sittemmin korjaantunut eikä enää pätkinyt.
Mutta kaapeliverkon toimittajaa et voi vaihtaa, se mikä on taloyhtiön sopima, niin se pätee kaikkiin talon huoneistoihin eli sitä ei voi itsekseen vaihtaa toisinkuin ADSL:ää joka on aina huoneistokohtainen koska data kulkee puhelinkaapeleissa eikä tv-kaapelissa. Eli Welho on ja pysyy teidän talossa ja jos kaapeliverkon laajakaistan haluat, olet sidottu Welhoon etkä voi ottaa kaapelikaistaa esim. Elisalta, toki voit vaihtaa ADSL:ään ja valita niistä itsellesi sopivan operaattorin. Sitä ei ole rajoitettu Welhoon mitenkään.- yhteen tyytyväinen
Olen Welhon kaapelissa ja kuitenkin mahdollisuus ottaa Soneran kaapeli.
Mutta ei tarvetta koska Welho on toiminut moitteetta.
Lisäksi Elisalta saa adsl-netin ja kaikilta operaattoreilta mokkulan.
Eli kyllä vaihtoehtoja riittää. (ainakin kehä 3 sisäpuolella) - --...--
yhteen tyytyväinen kirjoitti:
Olen Welhon kaapelissa ja kuitenkin mahdollisuus ottaa Soneran kaapeli.
Mutta ei tarvetta koska Welho on toiminut moitteetta.
Lisäksi Elisalta saa adsl-netin ja kaikilta operaattoreilta mokkulan.
Eli kyllä vaihtoehtoja riittää. (ainakin kehä 3 sisäpuolella)"Olen Welhon kaapelissa ja kuitenkin mahdollisuus ottaa Soneran kaapeli."
No ei varmasti tasan ole! Nimittäin se että jos talosi on Welhon kaapelissa niin saisit siihen otettua Soneran kaapelia. Ei ne ala yhden talouden systeemejä muuttelemaan, jos muuttavat niin muuttavat koko talon kerralla.
Ainoastaan IPTV-tekniikalla toteutettu "kaapelitv" voidaan ottaa oman talon kaapeliverkon rinnalle.
"Mutta ei tarvetta koska Welho on toiminut moitteetta."
On se mullakin yleensä toiminut moitteetta, nuo kuukausien takaiset pätkimiset oli mysteeri joka tuskin koskaan selviää ja hällä väliä kun nyt kuitenkin toimii ok.
"Lisäksi Elisalta saa adsl-netin ja kaikilta operaattoreilta mokkulan."
Saahan ADSL:ää moneltakin operaattorilta Welhon alueella asuvat. Äkkiä tulee mieleen Elisan lisäksi tietenkin Welho jota moni ei tiedä tarjoavan myös ADSL-liittymiä, Soneran ADSL (jota en itse suosittele kellekään omien huonojen kokemuksieni perusteella), Saunalahti, Nebula ym.
"Eli kyllä vaihtoehtoja riittää. (ainakin kehä 3 sisäpuolella)"
Riittää riittää mutta tuo mitä alussa väitit, että Welho-taloon voisi yksittäinen asiakas hommata toisen operaattorin kaapelin on silkkaa puppua. Tai jos moinen olis edes mahdollista niin lienee niin kallista ettei siihen kukaan käytännössä ryhdy. Ei se meinaan mitään ilmaista touhua ole jos alkavat vetämään yhden tyypin takia rinnakkaisia kaapeleita. - Näin Meillä
--...-- kirjoitti:
"Olen Welhon kaapelissa ja kuitenkin mahdollisuus ottaa Soneran kaapeli."
No ei varmasti tasan ole! Nimittäin se että jos talosi on Welhon kaapelissa niin saisit siihen otettua Soneran kaapelia. Ei ne ala yhden talouden systeemejä muuttelemaan, jos muuttavat niin muuttavat koko talon kerralla.
Ainoastaan IPTV-tekniikalla toteutettu "kaapelitv" voidaan ottaa oman talon kaapeliverkon rinnalle.
On se mullakin yleensä toiminut moitteetta, nuo kuukausien takaiset pätkimiset oli mysteeri joka tuskin koskaan selviää ja hällä väliä kun nyt kuitenkin toimii ok.
Saahan ADSL:ää moneltakin operaattorilta Welhon alueella asuvat. Äkkiä tulee mieleen Elisan lisäksi tietenkin Welho jota moni ei tiedä tarjoavan myös ADSL-liittymiä, Soneran ADSL (jota en itse suosittele kellekään omien huonojen kokemuksieni perusteella), Saunalahti, Nebula ym.
Riittää riittää mutta tuo mitä alussa väitit, että Welho-taloon voisi yksittäinen asiakas hommata toisen operaattorin kaapelin on silkkaa puppua. Tai jos moinen olis edes mahdollista niin lienee niin kallista ettei siihen kukaan käytännössä ryhdy. Ei se meinaan mitään ilmaista touhua ole jos alkavat vetämään yhden tyypin takia rinnakkaisia kaapeleita.Meillä on talossa Welhon kaapeli tv ja Soneran valokuituverkko eli tähän taloon saa ainakin molemmilta yhteyden, näin ainakin uusissa taloissa, itsellä soneran valokuituyhteys, koska se on nopea ja saan sen suoraan ei tarvitse mitään modeemia, vain pistoke seinään ja välijohto talon jakamoon menee sulaketaulusta. Sonera on toiminut hyvin ja edullisempi.
- yhteen tyytyväinen
--...-- kirjoitti:
"Olen Welhon kaapelissa ja kuitenkin mahdollisuus ottaa Soneran kaapeli."
Riittää riittää mutta tuo mitä alussa väitit, että Welho-taloon voisi yksittäinen asiakas hommata toisen operaattorin kaapelin on silkkaa puppua. Tai jos moinen olis edes mahdollista niin lienee niin kallista ettei siihen kukaan käytännössä ryhdy. Ei se meinaan mitään ilmaista touhua ole jos alkavat vetämään yhden tyypin takia rinnakkaisia kaapeleita.otappa selvää ennenkuin kirjoittelet.
Welhotaloon on laitettu Soneran valokuitu. Kummantahansa saa otettua.
Olisin itse voinut ottaa soneran hinna takia mutta asiakaspalvelu tökki,eiä sieltä saanut vastausta ilmaiseksi kuten welholta. - --...--
yhteen tyytyväinen kirjoitti:
otappa selvää ennenkuin kirjoittelet.
Welhotaloon on laitettu Soneran valokuitu. Kummantahansa saa otettua.
Olisin itse voinut ottaa soneran hinna takia mutta asiakaspalvelu tökki,eiä sieltä saanut vastausta ilmaiseksi kuten welholta.ihan eri asia kuin kaapelitv-verkko! Valokuituverkko muistuttaa enemmän ethernetiä eikä sillä ole kaapelitv:n tai kaapelitv-laajakaistan kanssa tekemistä!!!
Usko nyt siis jo että talossa voi olla VAIN YHDEN YHTIÖN KAAPELITV kerrallaan, paitsi jos kaapelitv:ksi lasketaan mukaan IPTV (kuten Maxivision jonka voi ottaa minkä tahansa riittävän nopean kiinteän laajakaistan hankkinut, operaattorista riippumatta)! - yhtteen tyytyväinen
--...-- kirjoitti:
ihan eri asia kuin kaapelitv-verkko! Valokuituverkko muistuttaa enemmän ethernetiä eikä sillä ole kaapelitv:n tai kaapelitv-laajakaistan kanssa tekemistä!!!
Usko nyt siis jo että talossa voi olla VAIN YHDEN YHTIÖN KAAPELITV kerrallaan, paitsi jos kaapelitv:ksi lasketaan mukaan IPTV (kuten Maxivision jonka voi ottaa minkä tahansa riittävän nopean kiinteän laajakaistan hankkinut, operaattorista riippumatta)!Ihan miten vaan mutta mulla Welho ja naapurilla Sonera.
Voithan sinäkin kysyä josko Soneran sedät asentais sulle valokuituverkon,jos ole welhotalossa.
Olis vapaus valita. - --...--
yhtteen tyytyväinen kirjoitti:
Ihan miten vaan mutta mulla Welho ja naapurilla Sonera.
Voithan sinäkin kysyä josko Soneran sedät asentais sulle valokuituverkon,jos ole welhotalossa.
Olis vapaus valita.Ensinnäkin en ole Welhotalossa, ja toiseks en ottaisi Soneraa vaikka maksaisivat! Jos et huomannut niin laitoin jo toisessa kommentissani että mulla on huonoja kokemuksi Sonerasta. Kolmanneksi, maksaa toi valokuidun vetäminen yhteen ainoaan ok-taloon sen verran paljon että en tosiaan lähde siihen hommaan mukaan. Sitten jos valtio alkaa maksamaan myös sen viimeisen kilometrin elikkä kaapelin/kuidun ihan kiinteistöön asti, niin sitten voin harkita (mutta en edelleenkään huoli Soneraa).
- 991
--...-- kirjoitti:
Ensinnäkin en ole Welhotalossa, ja toiseks en ottaisi Soneraa vaikka maksaisivat! Jos et huomannut niin laitoin jo toisessa kommentissani että mulla on huonoja kokemuksi Sonerasta. Kolmanneksi, maksaa toi valokuidun vetäminen yhteen ainoaan ok-taloon sen verran paljon että en tosiaan lähde siihen hommaan mukaan. Sitten jos valtio alkaa maksamaan myös sen viimeisen kilometrin elikkä kaapelin/kuidun ihan kiinteistöön asti, niin sitten voin harkita (mutta en edelleenkään huoli Soneraa).
soneran valokuitu on hyvä ja nopea ja hinta on edullisempi kuin welholla, meillä on uudessa kerrostalossa alueelle tehty soneran valokuitukaapelit ja nopeta yhteydet tulee suoraan asuntoon, liitäntä sähkökaapissa ja asunnossa valmiina atk-pistokkeet, on hyvä. Talossa on welhon kaapeli tv, se on hyvä siinä, mutta netissä paras on sonera.
- --...--
991 kirjoitti:
soneran valokuitu on hyvä ja nopea ja hinta on edullisempi kuin welholla, meillä on uudessa kerrostalossa alueelle tehty soneran valokuitukaapelit ja nopeta yhteydet tulee suoraan asuntoon, liitäntä sähkökaapissa ja asunnossa valmiina atk-pistokkeet, on hyvä. Talossa on welhon kaapeli tv, se on hyvä siinä, mutta netissä paras on sonera.
mutta mulla on niin huonoja kokemuksia Sonerasta että en siihen enää lankea. Vastedes pysyn kotimaisissa operaattoreissa.
- joku parempi
--...-- kirjoitti:
mutta mulla on niin huonoja kokemuksia Sonerasta että en siihen enää lankea. Vastedes pysyn kotimaisissa operaattoreissa.
päivässä Welho kaatuu, nythän kai Welho on myyty DNA:lle ja nostavat laajakaistan nopeutta joka ymmärtääkseni tarkoittaa sitä että Welho kaatuu useammin päivässä.
Olisiko sonera kuitenkin poikaa, samalla tavalla se toimii kaapelitv-verkossa ja kaatumatta, myös hinnaltaan edullisempi Welhoon verrattuna. - 13
joku parempi kirjoitti:
päivässä Welho kaatuu, nythän kai Welho on myyty DNA:lle ja nostavat laajakaistan nopeutta joka ymmärtääkseni tarkoittaa sitä että Welho kaatuu useammin päivässä.
Olisiko sonera kuitenkin poikaa, samalla tavalla se toimii kaapelitv-verkossa ja kaatumatta, myös hinnaltaan edullisempi Welhoon verrattuna.Taitaa olla asetukset modeemissa tai reitittimessä pielessä, jos noin kaatuilee. Korjaantuuko saman tien käyttäessä jommasta kummasta virrat pois muutamaksi sekunniksi?
Itse metsästin muutaman päivän korjauskeinoja, kun reititin pätkäisi yhteyden muutaman kerran päivässä. Nyt ainakin on toiminut pari päivää kunnolla. Welhossa ei ollut tällä kertaa vikaa. - joku parempi
13 kirjoitti:
Taitaa olla asetukset modeemissa tai reitittimessä pielessä, jos noin kaatuilee. Korjaantuuko saman tien käyttäessä jommasta kummasta virrat pois muutamaksi sekunniksi?
Itse metsästin muutaman päivän korjauskeinoja, kun reititin pätkäisi yhteyden muutaman kerran päivässä. Nyt ainakin on toiminut pari päivää kunnolla. Welhossa ei ollut tällä kertaa vikaa.muuttelisi kaikenaikaa, eiköhän se Welho ole kaiken takana. Kaapeleita irti nyppimällä ja virtoja pätkimällä lähtee taas jonkun ajan kuluttua toimimaan, olen laittanut aina vianhaun päälle ja tietenkinhän se syyttää modeemia.
- Asiakas herne nenäs
Welhon politiikka:
*Otat liittymän
*Sitoudut 12 kk
*Saat heiltä modeemin
Netti ei toimi, WELHO laittaa huoltomiehen tulemaan. Vika modeemissa joten sinulle 50 € lasku koska modeemi vikaa he ei kustanna vaikka heiltä sen olen saanut.
Welhon tuote: Maksat 100 mbt netistä välillä voi olla kolmisen tuntie 0,9 mbt ja tämä monena päivänä viikosta. Soitat Welholle mutta ei hyvitystä laskuun.
Welhon asenne: Maksa perkele tai karhutaan kaikki.
Lopputulos:
Welhon asene = Haista sinä asiakas paska
Welhon hyvityspolitiikka = Me myymme tuotteen joka ei vastaa sitä mistä maksat. Asiaka hymyile ja ole valittamatta.
Welhon sopimuspolitiikka = Olet soittanut ja valittanut siitä, että heidän myymä palvelu ei toimi ja ei ole sitä sopimusaikana koskaan tehnyt. Haluat purkaa sopimuksen. Heidän asenne, hommaa itsellesi asianajaja.
Ei helvetti mikä yritys... suosittelen lämpimästi kaikkia joilla on jonkin moinen itsesuojeluvaisto kiertämään tämän puljun kaukaa.
Welho sucks big time. Samoja kokemuksia täälläkin, mutta eipä voi muutakaan tilalle ottaa, kun kaikissa operaattoreissa tuntuu olevan Suomessa sama vika (osaamaton & vittumainen asiakaspalvelu).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164