Joku finninaamateini oli tehnyt rantuja hattuvaaran tiellä.... Nooh.. kun tulee syksyllä ensimmäiset liukkaat, voimme ehkä käydä ihastelemassa tämän tämän taliaivon romukasaa jokun tolpan tai liikennepylvään juuressa, tai jossakin ojan poskessa?
Joku finninaama
3
301
Vastaukset
- pösilöt
asiaa, mutta mutta...en voi kuin ihmetellä!!! Jumalauta, eikö lieksalaiset osaa edes kirjoittaa, tulee ihan sikana kirj.virh. ja PALJON!!!! Menkää helvetissä käymään ne ala-asteet uudelleen niin monta kertaa, että saatte edes jonkinmoisen sivistyksen, hävetkää saatana aikuiset ihmiset.
no mieti nyt ite, jos näkisit kumin jälet tiessä niin alkas sullakin kirjoitus virheitä tulemaan´..
- Roustoville
Ihan on kuule melekkein kuuskymmenvuotias ukon käppyrä. Kävin vaen uuvvella Mustangilla enttissii savotapaekkoja kahtelemassa pitkästä aekkoo, kun lopulttaa saen ostettuu sen Mustankin, misttee oun ikän huavveillu. Ku ei tarvihe hipastakkaa kaasupolinta, nii männöö ku sutta karkkuun, on siinä semmone aato.
Siitä oekkeinkirjutuksesta ei sitten pijä tulla mulle änisemmään, minä ossoon ja oun osanna kirjuttoo jo kansakoolussa paremmin kun mitä opettajat ite. Lukemmaannii opin jo kolomen ikäsenä ja hiihtommaan samalla kerttoo, nii ja vastalla kylypemmään ja hevosen valjastammaan ja ....... Mitä vielä? Näkemmiin vähäks aekkoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481