MISSÄ SAISIN MYYTYÄ ISON MÄÄRÄN JUNIA,RATOJA,VETUREITA YMS. JOTKA JÄIVÄT KUOLINPESÄSTÄ??
AVAAMATTOMIA JA UUSIA SUURINOSA.
VIEVÄT TILAA LIIKAA JA OIS KIVA SAAHA MYYTYÄ!!
p.s itse en ole näiden asiantuntija :-)
PIKO,ROCO,MÄRKLIN,TRIX....?????
7
909
Vastaukset
- alkuperäinen truman
Suomen Rautatiemuseon sivustolta saat hintaarviot ja myyntipaikan. Syssymmällä pienoisrautatie päivillä myös mahdollisuus, järjestetään tälläkertaa hesassa Sörkän sataman nurkilla.
- SakariLöt
Taidat olla mustalainen joka on käynyt taas varastamassa ja ei tiedä mitä niillä tekee. Oliko huono keikka?
Mannet pois- Kääääk
Jooo...mustalainenhan minä olen tietty...voe luoja :-DDD
Kuka varastaisi pienoijunaratoja/junia ????? = - QQ.
Kääääk kirjoitti:
Jooo...mustalainenhan minä olen tietty...voe luoja :-DDD
Kuka varastaisi pienoijunaratoja/junia ????? =Sinä! Mistä varastit?
- alkuperäinen truman
QQ. kirjoitti:
Sinä! Mistä varastit?
Kyllä niitä varastetaan esim. kellarikomeroista. Ja jos tietää mitä vie voi saalis olla aika huikea keräilykaman osalla. Muutama vuosi pidin käsissäni Märklinin Itävaltalaista Krokodiili HO-versiota, hinta vaivaiset 16000 markkaa. Märklinin keräilyluettelo varoitti kopioista. Kasatut suomalaiset messinkisarjan veturit ja vaunut eivät myöskään kuulu mihinkään bulkkisarjaan.
- Märklin <3
alkuperäinen truman kirjoitti:
Kyllä niitä varastetaan esim. kellarikomeroista. Ja jos tietää mitä vie voi saalis olla aika huikea keräilykaman osalla. Muutama vuosi pidin käsissäni Märklinin Itävaltalaista Krokodiili HO-versiota, hinta vaivaiset 16000 markkaa. Märklinin keräilyluettelo varoitti kopioista. Kasatut suomalaiset messinkisarjan veturit ja vaunut eivät myöskään kuulu mihinkään bulkkisarjaan.
Minä haluaisin nuota tavaroita. Myisitkös minulle?
- Kääääk
Märklin <3 kirjoitti:
Minä haluaisin nuota tavaroita. Myisitkös minulle?
Suurin osa Märklineistä,Trixeistä,Rocoista ja pikoista on nyt Huuto.netissä myynnissä...tai ne mitä on enää jäljellä! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106