Lopetanko työt?

ketuttaa....

Minä en varmastikkaan ole ainoa jota kus...taan työpaikalla sillä mulle on tehty jo yli 7 v.ajan määräaikaistyösopimuksia. Ja ne ovat olleet muutaman kuukauden mittaisia ja jopa seuraavana päivänä on jatkettu sopimusta kun entinen loppunut.Vuodessa olen 9-10 kk töissä.Mulle ei anneta niiltä jaksoilta lomia vaan ne saatetaan siirtää seuraavaan jaksoon ja luulenpa että sekin on laitonta.Ja ne lomat aletaan laskea aina niinkuin olisin vasta-alkaja eikä kokenut. Mä en saa ikinä pitää kunnon 4 viikon kesälomaa enkä talvilomaa kun ei kerry sitä.Välillä olen työttömänä ja sehän ei ole lomaa kun kokoajan vaan mielessä että koskahan soittavat taas töihin.Olen vahvasti miettinyt työn lopettamista ja haen jotain muuta työtä ja ajattelin laittaa työnantajan maksamaan kaikki menettämäni rahat.En jaksa olla enää siellä hyväksi käytettävänä.Varmasti monella työpaikalla samanlaista vai onkohan? Mitä sinä tekisit minun tilassani?
Tiedän että pitäisi ottaa luottamusmieheen yhteys ja kertoa sille mutta kun sekin on aika läheinen pomon kanssa.

3

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös kusetettu

Ota liiton luottamusmieheen yhteyttä. Tuo on laitonta. Työehtosopimuksessakin sanotaan, että määräaikaisella sopimukselle pitää olla perusteltu syy, ja useat määräaikaiset sopimukset tulee katsoa toistaiseksi voimassa olevaksi.

Taisi olla PAMin lehdessä juttu naisesta, jota oli kusetettu samalla lailla ja hän oli saanut vakipaikan vasta, kun liitto oli puuttunut asiaan.
      Turhan yleistä tuollainen kikkailu...

• pätkäpätkäpätkä

Ite yli kymmenen vuotta samassa paikassa (kunnassa) määräaikaisilla työsuhteilla 0kk-10kk vuodessa.
      Eipä tuossa oikeastaan muu ota päähän kuin se, että lomanmääräytymismäärä lähtee aina nollilta, lomat toki saa pitää työsuhteen aikana jos niin haluaa. Pitää ottaa ne muutaman kuukauden tauot työsuhteiden välissä lomina ;)

• Anonyymi

Kannattaa lopettaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      65
      1977
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1357
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1132
    Aihe