MOTORISTI PUDOTTI LIIKENTEESSÄ AVAINNIPPUNSA !! Jäin valoihin kun hain ne tieltä enkä saanut pyörää enääautollani kiinni. Kenen ovat ????? Perjantaina iltapäivällä.
Kysele tutuiltasi !!!!
Puh : 044-9252981
MOTORISTIN AVAIMET ????
5
429
Vastaukset
- 852
poliisilaitokselle. Sieltä kadottanut kuitenkin kyselee.
vaan eilen ei enää poliisi vastannut puhelimeen ja ovi oli kiinni. NYT NE OVAT SIELLÄ NOUDETTAVISSA !!!. Laitoin vaan ilmoituksen heti, jos olisi vaikka ollut kotiavaimet myös isossa kasassa.
Olisi saanut jo eilen takaisin. Jotta niinikkään !- 852
Mummityttö kirjoitti:
vaan eilen ei enää poliisi vastannut puhelimeen ja ovi oli kiinni. NYT NE OVAT SIELLÄ NOUDETTAVISSA !!!. Laitoin vaan ilmoituksen heti, jos olisi vaikka ollut kotiavaimet myös isossa kasassa.
Olisi saanut jo eilen takaisin. Jotta niinikkään !tehty. Poliisin palvelu on nykyään syvältä ja poikittain. Puhelimeen vastataan vain virka-aikana arkisin (jos sattuu huvittamaan) ja yleisöpalvelupistekään eio liene auki 24/7. Toki oli hyvä, että tätäkin kautta kerroit avaimien löytymisestä. Siinä poliisilaitoksen oven pielessä on muuten ovipuhelin ja kyllä ne siihen vastaavat. Kärsivällisyyttä se tosin saattaa vaatia esim. yöllä jos paikalla on vain yksi vartija ja partiot ulkona.
- löytäjät ry
Tosi hieno teko - useammat olisivat vaan jättäneet avaimet kadulle.
Mä käytän aina sitä poliisiaseman ulkopuhelinta tai miksi sitä nyt pitäisi kutsua, kun vien löytötavaraa. Aina pääsee sisälle...- Avainmiljonääri
Avaimet päätyivät omistajalle lauantaina ja fiksu kadottaja toi minulle ihastuttavan kukkakimpun, josta tulin tosi iloiseksi. Ja hyvillään oli ison nipun omistajakin.
En tiennyt poliisin ulkonappulasta, koska en ole asunut täällä kovin kauaa ja poliisiasemalle ei ole ollut asiaa ... onneksi. Vain sen numeron sain numerotiedustelusta, mutta se ei vastannnut.
Opin siis vielä jotain uuttakin, hyvä juttu !!!!
Hellettä kaikille ja pilkettä silmään !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284