hetki elämässä

Mies -84

Hei! Tuli hieman tarvetta purkautua.. seurustelin 2kk, olimme hänen(naisen) kanssa alusta asti yhdessä melkein joka päivä. Tulimme erittäin hyvin toimeen, mieltymyksemme, elämän tapamme, ymmärsimme toisiamme ja ajatuksemme juoksivat samaa rataa. Ajattelin, että nytkö olin löytänyt sen etsimäni elämän kumppanin, jonka kanssa jakaa ilot ja surut? Tunne oli erittäin vahva, jotain mitä en koskaan aiemmin ollut tuntenut ja hänkin antoi minun ymmärtää samaa, puhui jo yhteen muutosta ym kuukauden seurustelun jälkeen. Kaikki oli hyvin vielä pari päivää sitten, tai niin ainakin luulin, kunnes sain yllättäen viestin, että hän haluaa olla vain kaveri, tai olla vähän aikaa erossa ja selvittää päätä, koska oli alkanut ahdistaa.Tämä uutinen tietysti pudotti minut kovaa ja korkealta, koska se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tietysti tiesin, että tässä ei voi käydä hyvin..No siinä sitten pari päivää vetelin kahvia ja tupakkaa, eikä unikaan maistunut. Tänään hän sitten tuli kasvotusten kertomaan ajatuksensa ja päättämään suhteen, koska kaveruuteen en kaiken tämän jälkeen nyt pysty. Saimme asiat kuitenki puhuttua ja uskoisin, että sain itsellenikin vähän mielenrauhaa, mutta tottakai kestää aikaa ennekuin pystyn tämän unohtamaan. Oloni on samaan aikaan surullinen ja iloinen. Vaikka tämä aika oli vain hetki elämässä, niin silti se tuntuu, kuin se olisi kestänyt paljon pidempään ja olen iloinen siitä, että sain kokea edes sen pienen hetken. Mistä sitä tietää, jos kohtalo ohjaa meidät jälleen joskus yhteen. Aamen.:) Onkos kenelläkään muilla vastaavanlaisia kokemuksia/tuntemuksia?

4

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palasen.löytänyt.n21

Hej,
      Seurustelin 3 vuotta poikaystäväni kanssa. Hän oli kuin sielunkumppanini. Meillä oli pirun hauskaa yhdessä ja molemmat sen luontosia, ettei riitaa saatu aikaan sitten tekemälläkään. Aikaa kului, ja pitkään uskoin löytäneeni itselleni sen oikean. Silti tuntui, että jotain puuttui..
      Katsellessani aiempien vuosien kuvia ja verratessani niitä suhteen aikasiin, tajusin hukanneeni palan itsestäni. Useassa kuvassa suhteemme ajalta olin vain ujosti kyyristynyt nainen, pienellä hymyllä varustettuna, poikaystävän "kahlitsevassa" otteessa. Olin muuttunut luonteeltani suhteessa. Kai ajautunut niin suhteen vietäviin, etten huomannut, että poikaystäväni eli nuoruuttaan "täysillä", kun taas minä omistin vapaa-aikani ainoastaan hänelle ja urheilulle, eikä minulle jäänyt aikaa muulle elämiselle. Koulukaveritkin lakkasivat kyselemästä ulos, kun olin kaiken urheilulta jäävän aikani poikaystäväni kanssa. En ollut koskaan päässyt juurtumaan uuteen kaupunkiini. Minulla ei ollut omaa parasta ystävää hänen lisäkseen. Vuosien seurustelun jälkeen oli vaikea sovittaa kuvioita yhteen. Poikaystäväni paineli omia teitään ja minä kannoin raskasta taakkaa sydämessäni.
      Suhteesta oli vaikea lähteä, sillä välitin koko sydämestäni poikaystävästäni. En vain ollut enää oma itseni. Päällisin puolin kaikki näytti hyvältä: emme riidelleet, meillä oli hauskaa yhdessä ja välitimme toinen toisistamme, mutta totuus oli toisenlainen. Omistettuani aikani ja ajatukseni hänelle, minulle ei ollut muodostunut kaveripiiriä, iltaisin katselin kaihoisasti kuvia, joissa hymyilin sydämeni kyllyydestä ja tunsin oloni kahlituksi. Olin vain liian ujo eroamaan. Oli vaikea jättää se ainoa, joka uudella paikkakunnalla elämässäni oli.
      Vahvistun nyt päivä päivältä kun suru hieman helpottaa. Pyrin viettämään enemmän aikaa kavereideni kanssa ja saan jo kutsuja illanistujaisiin. Olen aikatauluttanut urheiluni järkevämmin ja hallitsen vapaa-aikaani paremmin siitä riittää kavereille.
      Eksäni on mielessäni päivittäin, mutta uskon valintani olleen oikea. Minun on rakennettava oma elämäni uudessa kaupungissa, ennen kuin voin rakentaa elämää toisen kanssa. Uskon, että mikäli kuulumme yhteen, aika meidät vielä tuo yhteen.

• Mulla ihan vastaava tapaus miehestä eli tismalleen saman kaavan mukaan muuten mutta hän päätti vain parin päivän mykkäkoulun jälkeen suhteen tekstarilla... Sieltä tuli sitten sele seli jotain diipa daapaa mutta kasvotusten ei pystynyt asiaa kertomaan. Tosi raukkamaisia ihmisiä varsinkin kun ite on täydellä sydämellä mukana mut nykymaailmassa kaikki on niin kertakäyttöistä!

• Särkynyt sydän...

Mulla on samalainen kokemus olen tuntenut erään kauniin, ihanan, älykkään, rakastavan ja kaikin puolin täydellisen naisen jo noin kahdeksan vuoden ajan. Koko sen ajan olemme olleet läheisissä väleissä pois lukien muutamat lyhyet välirikot ja kerran neljä kuukautta kun nainen lähti ulkomaille ja erosimme riidoissa (mikä olisi ollutestettävissä). Aloimme nyt kahdeksan vuoden säädön jälkeen seurustelemaan kun kummatkin olivat valmiit myöntämään, että rakastaa toista. kuvioon liittyy myös viimeisen puolen vuoden ajalta toinen mies, jota tämä sama nainen myös rakasti ja rakastaa edelleen. Nainen pyöritti meitä muutaman kuukauden ajan samaan aikaan ja päätti sitten, että haluaa minut ja aloimme seurustelemaan. Seurustelumme kesti vajaat kaksi kuukautta. naisella on ollut ongelmia terveytensä kanssa ja hän joutuikin ´kesäkuussa kaksi kertaa vakavaan leikkaukseen. olin luonnollisesti huolissani ja halusin hänen ottavan rauhallisemmin ja yritin olla mahdollisimman huomaavainen ja hellä. Heti jos huomasin, että hän oli omissa ajatuksissaan ja näytti kärvilätä en voinut olla kysymättä, että mikä on, voinko jotenkin auttaa. jossain vaiheessa tämä ahdisti häntä ja olimme erossa (nukuimme erillään ja vietimme pari iltaa yksin mutta silti parisuhteessa). Nyt pienen riidan jälkeen hän jätti minut lähes ilman selitystä Riita jonka jälkeen hän jätti minut koski tämän toisen miehen käytöstä sillä mies yritti vikitellä naistani sanoillaan, koskettelullaan ja manipuloimalla meitä molempia ja puhelin terroorilla. Nyt siis nainen jätti minut selityksellä, että toisen leikkauksen jälkeen (mikä oli viime viikolla) hänestä on alkanut tuntumaan, että hän ei tunnekaan minua kohtaan niin vahvasti kuin on luullut. Hän sanoo vielä kuitenkin rakastavansa minua mutta tuntee myös vahvasti toista miestä kohtaan. Nyt vain toivon että heidän juttunsa ei kestä (olen siitä varma koska kuka haluaa olla ihmisen kanssa ketä hermostuksissaan/ahdistuksissaan mielialalääkkeitä ja viiltelee itseään)... Olen niin loppu kun olen jo kaksi rakasta sukulaista menettänyt tänä vuonna lähes perä perän jälkeen kuolema on heidät korjanuut en itse enään tiedä mitä teen ilman tätä naista. tuntuu niin pahalta ja ahdistavalta olla yksin kotona ja mietti että siellä toiset pitävät toisistaan kiinni ja pitävät hauskaa, pussaavat ja ovat onnellisia... Olisi kuulemma pitänyt aloittaa seurustelu pari vuotta sitten niin tilanne olisi toinen...

• Mies -84

Aivan..kyllä nää on vaikeita asioita, mutta oisko sittenki niin, että todennäkösesti se toinen ei oo voinu olla se " oikea ", koska muutenhan se olisi jatkunu ja kestäny? Seuraavan suhteen ku aloitan, niin varmasti rauhallisemmin, ensin tutustuu pikkuhiljaa eikä heti olla yhdessä 24/7.. ehkä tällaisia asioita pitää käydä läpi, ennenkuin saa jotain pysyvämpää? Välillä toivois että tunne ois niinku laastari, että sen vois vaan repiä pois ja unohtaa, mutta ei se vaan niin mene..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe