Moi!
Olen menossa elokuussa Nizzaan ja haluaisin tehdä reissun marseilleen. Mikä on kätevin tapa mennä? Mistä löytyvät "kaukojunien tai bussien" aikataulut ja kumpi kulkuväline on edullisempi?
Nizza-Marseille bussi vai juna?
3
2027
Vastaukset
- Lähes ranskatar
Kätevästi ja edullisesti Marseilleen kannattaa tietysti mennä junalla. Liput voit ostaa jo ennen lähtöä netistä: www.voyages-sncf.com. Halutessasi lippu lähetetään sinulle kotiin ilman lisäkuluja. SUosittelen, sillä elokuussa jonot rautatieaseman myyntipisteisiin ovat pitkät. Ranskassa pitkänmatkan junien lippujen hinnat nousevat, mitä lähempänä lipun hankkii.
- ChocolateKiss
Kiitos avusta!
Yks kysymys vielä:
Mitenkäs kun varatessa tulee että pays de reception: france? Miten sen vois vaihtaa suomeen? Kai ne voi tännekin liput laittaa vai? - Lähes ranskatar
ChocolateKiss kirjoitti:
Kiitos avusta!
Yks kysymys vielä:
Mitenkäs kun varatessa tulee että pays de reception: france? Miten sen vois vaihtaa suomeen? Kai ne voi tännekin liput laittaa vai?Olen tilannut lippuja myös Ranskan osoitteeseemme, joten en huomannut tuota. Saatte liput Suomeen, kun tilaatte ne osoitteesta www.tgv-europe.com. Sinne pääsette joko suoraan tuolla osoitteella tai www.voyages-sncf.com -sivun kautta klikkaamalla alhaalla olevaa britannian lippua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327