Riviera

Uimari+kaverit

oli muutama vuosi sitten todella viihtyisä uimaranta. Olisi vieläkin, mikäli Kaislaranta karsittaisiin kaisloista ja laitettaisiin rannat kuntoon. Jollei mitään tehdä, siellä ei enää voi ottaa aurinkoa eikä voi mennä uimaan kymmenen vuoden päästä. Surullista, kun ranta on päästetty tuollaiseen kuntoon. Enkä minä, kirjoittaja ole yksin tuolta mieltä. Meitä oli muutama uimari tätä mieltä, kun rantaa katselimme uimisen lomassa.
Nyt kaikki Maskulaiset vaatimaan Rivieran kunnostamista ! Olisi ihanaa mennä ensi kesänä uudistettuun rantaan aurinkoa palvomaan ja uimaan :)

5

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulikoija

ovat siistineet rantaa muutaman päivän ajan. Nyt on siistimpää. Mutta tarvitsiko Masku siihen Raisiota ? HYVÄ RAISiO ! Masku ei siihen näemmä itse pystynyt. Paikka on päässyt kyllä pahasti muutenkin rapistumaan. Ja ne kalat... suussa maistuu ja uimapuku haisee monesti kalalle. Ne saisivat hävitä sieltä kokonaan. Kasvit jaloissa, kun siellä ui. nekin saisi poistaa sieltä ihan tykkänään.
      Monen eri ihmisen kanssa on ihmetelty uimareiden vähyyttä monena päivänä. Ilmat ovat ihanteelliset, uimareita silti tosi vähän, kun vertaa menneitä vuosia. Mut omalta kannaltani tietty hyvä asia, on tilaa pulikoida.

• Huh huh...

Illalla menin kaislarantaan uimaan. Heti alkupäässä oli "mutiaisten" leiri. Aika pian he siitä lähtivät. ONNEKSI !!!
        Mutta sus siunakkoon, mihin kuntoon rannan jättivät. Oli vesimelonin kuoria, tyhjiä trip-tölkkejä ym ym ym....
        Sikoja koko sakki !!! Pysyisivät pois yleiseltä paikalta, jolleivat voi siivota jälkensä !

• kissat kohta kimpus
        Huh huh... kirjoitti:

Illalla menin kaislarantaan uimaan. Heti alkupäässä oli "mutiaisten" leiri. Aika pian he siitä lähtivät. ONNEKSI !!!
        Mutta sus siunakkoon, mihin kuntoon rannan jättivät. Oli vesimelonin kuoria, tyhjiä trip-tölkkejä ym ym ym....
        Sikoja koko sakki !!! Pysyisivät pois yleiseltä paikalta, jolleivat voi siivota jälkensä !

ovat tainneet lisääntyä oikein urakalla. Hetken kun on uinut, on sellanen kalanmaku suussa, vaikka kuinka yrittää uida kii. Sitten uimapuku... huh huh... se vasta haisee fisuille :(

• Kesää odottava

Kohta alkaa uimakausi. Toivottavasti Riviera on paremmassa kunnossa tänä kesänä, mitä oli viime vuonna.

• __

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe