oli muutama vuosi sitten todella viihtyisä uimaranta. Olisi vieläkin, mikäli Kaislaranta karsittaisiin kaisloista ja laitettaisiin rannat kuntoon. Jollei mitään tehdä, siellä ei enää voi ottaa aurinkoa eikä voi mennä uimaan kymmenen vuoden päästä. Surullista, kun ranta on päästetty tuollaiseen kuntoon. Enkä minä, kirjoittaja ole yksin tuolta mieltä. Meitä oli muutama uimari tätä mieltä, kun rantaa katselimme uimisen lomassa.
Nyt kaikki Maskulaiset vaatimaan Rivieran kunnostamista ! Olisi ihanaa mennä ensi kesänä uudistettuun rantaan aurinkoa palvomaan ja uimaan :)
Riviera
5
438
Vastaukset
- pulikoija
ovat siistineet rantaa muutaman päivän ajan. Nyt on siistimpää. Mutta tarvitsiko Masku siihen Raisiota ? HYVÄ RAISiO ! Masku ei siihen näemmä itse pystynyt. Paikka on päässyt kyllä pahasti muutenkin rapistumaan. Ja ne kalat... suussa maistuu ja uimapuku haisee monesti kalalle. Ne saisivat hävitä sieltä kokonaan. Kasvit jaloissa, kun siellä ui. nekin saisi poistaa sieltä ihan tykkänään.
Monen eri ihmisen kanssa on ihmetelty uimareiden vähyyttä monena päivänä. Ilmat ovat ihanteelliset, uimareita silti tosi vähän, kun vertaa menneitä vuosia. Mut omalta kannaltani tietty hyvä asia, on tilaa pulikoida.- Huh huh...
Illalla menin kaislarantaan uimaan. Heti alkupäässä oli "mutiaisten" leiri. Aika pian he siitä lähtivät. ONNEKSI !!!
Mutta sus siunakkoon, mihin kuntoon rannan jättivät. Oli vesimelonin kuoria, tyhjiä trip-tölkkejä ym ym ym....
Sikoja koko sakki !!! Pysyisivät pois yleiseltä paikalta, jolleivat voi siivota jälkensä ! - kissat kohta kimpus
Huh huh... kirjoitti:
Illalla menin kaislarantaan uimaan. Heti alkupäässä oli "mutiaisten" leiri. Aika pian he siitä lähtivät. ONNEKSI !!!
Mutta sus siunakkoon, mihin kuntoon rannan jättivät. Oli vesimelonin kuoria, tyhjiä trip-tölkkejä ym ym ym....
Sikoja koko sakki !!! Pysyisivät pois yleiseltä paikalta, jolleivat voi siivota jälkensä !ovat tainneet lisääntyä oikein urakalla. Hetken kun on uinut, on sellanen kalanmaku suussa, vaikka kuinka yrittää uida kii. Sitten uimapuku... huh huh... se vasta haisee fisuille :(
- Kesää odottava
Kohta alkaa uimakausi. Toivottavasti Riviera on paremmassa kunnossa tänä kesänä, mitä oli viime vuonna.
- __
Löytyikö tämä uimari rivieralta?
http://www.ts.fi/online/kotimaa/233976.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728