Aika yllättävä tieto. Moni on siirtyny kahvista teehen kuvitelluista terveyssyistä.
Itselläni on niveloireita ja olin nuorempana kova teen juoja... onneksi olen siirtynyt kahviin...
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Teenjuonti lisää nivelreuman riskiä/1135258360467
"Jo se, että yleensä juo teetä, lisää reuman riskiä 40 prosenttia. Jos teetä juo vähintään neljä kuppia päivässä, sairastumisen riski on 78 prosenttia suurempi kuin teestä kokonaan kieltäytyvillä."
Teen juonti altistaa nivelongelmille
MOT..
2
523
Vastaukset
- Aamustrategi
No olipa taas paskaa koko juttu täynnä.
- asiasta tietävä
Ilmeisesti olet aloittanutjuot virvoitusjuoman juomisen jo lapsena ja jatkanut
tähän päivään asti! Nykyään kaikissa virvoitusjuomissa on pieniä määriä fosforia ja kun juo joka päivä limukkaa kerääntyy fosfori luitten
päihin ja tekee liikkumisen kankeaksi, vaikeaksi! Jos jatkat vielä limukan juomista niin kohta et kykene liikkumaan enää ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337