Oon E-Pohjanmaalta komppi/leadkitaristi/laulaja. Stratocasteri on täälä kotona ja on slide-kitara ostosuunnitelmissa. Tremolo on sooloissa vahvassa käytössä. soittanu oon 3 vuotta ja taidot ihan sen mukaset.
70-80 - luvun musiikkia Dio, Black Sabbath, Lynyrd Skynyrd, Ted Nugent, Metallica(80-luku), Judas Priest, The Who, Led Zeppelin, Guns 'n' Roses, Deep Purple, AC/DC, Iron Maiden(80-luku), Zz Top, Aerosmith, Rolling Stones, Motörhead... ym. ym. noita olis lueteltavana vaikka kuinka paljo... laitetaan siihe KISS ny vielä laitimmaisena.
Laulutyyli hyvin metallimainen Zachary P. Wylden(Zakk Wylde) Ozzy Osbournen jo eronneen kitaristin tapainen ääni. Judas Priesti menee hyvin ja Lynyrd Skynyrdin menee varsinki Sweet Home Alabama.
Kitaristi esikuvia on Tony Iommi, Lynyrd Skynyrdin slide-kitaristi ei nimi muistu mieleen... Slash, K.K. Downing, Glenn Tipton, Ted Nugent.
Nykymusasta ei tuu mitää. En edes kuuntele moista mainstream soopaa. jotta jos aiot Jonas Brothersia tulla soitteleen niin voit hyljätä haavees saman tien. mä en kestä en yksinkertaisesti kestä tätä nykystä mainstream POPpia. Piste.
Bändikämpän pystyn hommaamaan luultavasti.
Sähköpostiosoite on Matti.Kaukola@Netikka.fi.
Bändiä Etelä-Pohjanmaalta
Xtrtocztr
1
252
Vastaukset
- Xtrtocstr
Niin vielä ilmotus että jos kuuntelet radio-rockia nii voipi sitä soittaa kunhan se on jotain klassiseen metalliin tai rockiin menevää mutta kuten sanoin ekas viestis sanoin EEEIIII mainstream POPpia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264