Onko kokemuksia? Lasso-merkkinen bisukka tullut myyntiin, mm. Tarjoustalosta ja Säästöpörssistä pitäisi irrota, hintaan 1,29e per puolen litran tölkki. Ei paha, mutta mites se maku?
Lasso lager olut
2
971
Vastaukset
- Brew
ainakaa ennen maistamista. Tässä eräs lainaus alan sivuilta: "Maku on kevyt, kylmänä tarjoiltuna raikas, maltainen, pehmeä, tasapainoinen, luonteeton. Sopii erinomaisesti helteiseen vuodenaikaan, saunaolueksi ja vahvasti maustettujen ruokien kanssa. Valmistuksessa käytetään myös mallastamatonta viljaa" Eli maistuu kesäoluelle ja kannattanee kokeilla, ainakin itse testaan kun vastaan sattuu. Maahantuojan netissä antamat tiedot ovat varsin rajallisia - esim raaka-aineet puuttuvat kokonaan sekä viitataan vain panimoon ja reseptin vanhaan ikään - joka on hyvinkin horjuva käsite... Ko panimo tekee erittäin monia yksityispullotuksia kauppaketjuille, ravintoloille ymv jos oiken muistan privaattiasiakkaita olisi 85% volyymista ja 185 eri merkkiä joista yksi on Lasso. Ei varmaankaan kovinkaan omaperäinen, mutta varmasti kotimaisen bulkkilagerin voittaja.
- Kokkelikuu
Juuri sellaista hörpin tässä. Kuten sanottu, erinomainen kesäolut. Erittäin mieto, raikas. Mauttomaksikin voisi haukkua, mutta minun mielestä kesäisen lagerin kuuluukin olla sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337