Mitä mokkulan (nettitikun) merkkiä/mallia suosittelette autokäyttöön - ilman lisäantennia?
Autossa toimiva mokkula
3
665
Vastaukset
- xcvfc
Tikulla ei väliä, kaikki toimii yhtä huonosti, mutta laita tikku 1 metrin usb piuhalla koneeseen ja tikku teipillä tuulilasin yläreunaan.
> Tikulla ei väliä, kaikki toimii yhtä huonosti
yleisesti ottaen ihan totta, todellisia harminkappaleita voivat olle
nettikeskusteluissa on kyllä useampia väitteitä että vertailtaessa Nokian tikku toimisi muita paremmin
- Liikkuva laajakaista
Minulla on nyt tuo Saunalahden Nopsan kera tullut Huihai E1820. Mökillä toki toimii, mutta tien päällä ei saa lainkaan yhteyttä muodostettua.
On se vaan hassua, että samaan aikaan voi puhua kännykällä katkeamattomia puheluita, mutta ei pitää edes hidasta nettiyhteyttä yllä - samalla tekniikalla...
Olen kysellyt tätä samaa Saunalahden Palstalla ja siellä joku suositteli Optionin PCMCIA-korttimodeemia ja toinen HF668:aa. Itse alan kallistua sittenkin lisäantennin puoleen. Eli ostan jonkin vanhemman USB-tikun vaikkapa huuto.netistä ja sitten siihen hankin lisäantennin. Onko kellään kokemusta tällaisesta antennista: http://www.3g-antennit.fi/product/84/lappariantenni-huaweille-ja-zte-mf636lle ? Hyvänä puolena olisi se, ettei tulisi auton sisään piuhahässäkkää.
Ai niin - en siis aio ostaa tuohon Huihai E1820:aan toistaiseksi lisäantennia, kun siinä on ongelmia antenniliitännän kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191325
- 691270
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2601010- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937