Mistä löytyy Sunny Beachin parhaat tatuointien tekijät?
Tatuointi paikkoja
6
966
Vastaukset
- Elmoriini
... en tiedä, mutta muistathan varmistaa, että neulat on steriloitu!!!! Pyydä nähdä avaamaton pakkaus ja katso että sitä samaa myös käytetään tatuointiasi tehdessä!
- valtava/määrä
Ainakin niitä on joka mutkassa.. Kuka ne ehtis testaa..
- star...
Kyllä noita hyviä löytyy. Itse olen kokeillut kahta paikkaa sunny beachilla ja toista voinkin suositella. Tämä mielestäni hyvä paikka,mukava tatuoija ja ehdottomasti siisti paikka on Hotelli Marinen alakerrassa,apteekki on tatuointipaikan vieressä. Toinen paikka jossa kävin ja tatuoija oli vapaankäden mestari palkinnon voittaja(seinällä luki jotain siitä) tai jotain,ei ollut niin hyvä,koska hän tatuoi niin kovakouraisesti,ettei tatuoinnista tullut hyvä ja jouduinkin käydä paikkaamassa tatuointia muutaman päivän jälkeen ja todellakin toisessa paikassa.
Itse olen ottanut tatuointeja vuosina 2006-2010 Bulgariassa,muutaman kerran varnassa(2008),muutaman kerran Kultahietikolla(2006 ja 2010) ja muutaman Sunny Beachilla(2007) ja olen ollut erittäin tyytyväinen kaikkeen.
Kyllä sanoisin myös, että uskaltaa kokeilla muuallakin kun tässä Marine hotellin alakerrassa(minijuna menee muuten siitä ohi).
Kerro miten kävi jos käy ottamassa tatuoinnin:) Onnea!- SB
Itsellänikin on muutama Sunny Beachillä otettu tatuointi ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen, mutta aina voi löytyä vielä joku taitavampi tekijä ja sen vuoksi mielipiteitä kyselen, kiitos sinulle, pitää kurkata tuo sinun suosittelema paikka!
- noob2
En muista missä, taikka mikä liikkeen nimi oli, mutta se on siinä rantakadun lähellä, siinä mis on lasten lelukauppa, ja seksiliike.
- Puudeli3
Itsekin otin pari viikkoa sitten tatskan :) Erittäin tyytyväinen olen työhön ja hintaan. Rohkeasti vain, kunhan katsot perusjutskat ennen aloitusta. Itse otin kuvan siinä rantakadulla, paikan tunnistaa mustasta ihanasta buldogista, joka on tatskantekijän koira ja päivystää aina siinä liikkeen edessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738