Stora Enso sulkee pk kakkosen ja nelosen, nyt se on varmaa:
http://yle.fi/alueet/savo/2010/07/stora_enso_sulkee_kaksi_paperikonetta_varkaudessa_1812786.html
Stora Enso sulkee
18
1155
Vastaukset
- työt loppuvat
on. Oli odotettavissa. Paperimiehillä ei ole muuallakaan enää varmaa tulevaisuutta... eikä ole monella muullakaan alalla.
- Sivusta seurannut
Mutta rahantuloa ei voi estää? Nyt tais mennä muutama henkselin paukuttelijakin hiljaseks. Otan osaa niiden kunnon työmiesten puolesta jotka menettivät työnsä mutta samalla tunnen suurta mielihyvää niiden muutamien leuhkojen paskojen takia jotka joutuvat nyt kortistoon.
- Paras ystävä
senkun porskuttaa.Vittu siinä ihmisen näkyy tyhmyys livenä.
- sivujuonena
irtisaanoo 70
- Kapitaali!!
"Pärnänen pelkää, että sulkemispäätöksen vuoksi sairauspoissaolot lisääntyvät rajusti.
- Ainakin osa työntekijöistä on nukkunut viime kuukaudet todella huonosti, Pärnänen sanoo. "
Kommarit alkaa heti osoittaa mieltään sairaspoissaoloilla. Jos minun firmassa ois tuommoisia lusmuja töissä, niin ensimmäísenä tulisi monoa perseelle.- ex ensolainen
saakaswili kirjoitti:
hyvä että loppuu. Vielä kun Karvinen löis hienopaperin ja sahan kiinni niin sit ois asiat mallillaan.
- VMTL
tässä tilanteessa...heh.
- myös entinen SE-orja
ex ensolainen kirjoitti:
hyvä että loppuu. Vielä kun Karvinen löis hienopaperin ja sahan kiinni niin sit ois asiat mallillaan.
Sahojen lomautukset ympäri maata ovat edessä. Eiköhän jokainen järkevä ihminen tiedä, mihin se lopulta johtaa. Kyllä se Stora Enson johto on lopetuspäätökset tehnyt jo aikaa sitten, Suomestahan pitää tuotantoa koko ajan siirtää Ruotsiin ja muualle. Ei ole kuin ajan kysymys ja Stora Enson Varkauden integraatista on jäljellä muisto vain...
- voinut
ex ensolainen kirjoitti:
lyödä vetoa niin olisimpa muuten nyt rikas...parivuotta ja sit menee kioski kiinni.
- rajakmä
Etkös sinä luvannut hoitaa taas kerran pk4 tänne? Olithan käynyt keskusteluja seitsemän kertaan Häkäen kanssa. Elä sinä enää narraa meitä varkauteleisia.
- purkulupa
Olen sitä mieltä, että koko nykyinen tehdasalue on saatettava takaisin luonnon tilaan, jossa se oli 1800 luvulla. Joka vitun paskakokkare kaatopaikalle!
Sitten loppuisi iänikuinen jahkailu koko paskaläjästä! - joonas124
purkulupa kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että koko nykyinen tehdasalue on saatettava takaisin luonnon tilaan, jossa se oli 1800 luvulla. Joka vitun paskakokkare kaatopaikalle!
Sitten loppuisi iänikuinen jahkailu koko paskaläjästä!Kuinkakohan moni nyt irtisanotuista tai vielä tehtaalle töihin jäävistä on jo kiireesti alkanut hakea uutta työpaikkaa... Aika monelle se varmasti löytyykin sitten joltain toiselta paikkakunnalta kuin täältä. Asunnon myynti vain voi olla vaikeaa.
joonas124 kirjoitti:
Kuinkakohan moni nyt irtisanotuista tai vielä tehtaalle töihin jäävistä on jo kiireesti alkanut hakea uutta työpaikkaa... Aika monelle se varmasti löytyykin sitten joltain toiselta paikkakunnalta kuin täältä. Asunnon myynti vain voi olla vaikeaa.
Ei asuntoa kannata myydä vaan mennä töihin pk seudulle. Kävin 15v siellä töissä ja nyt oon ansaitulla eläkkeellä. Nyt oottelen sitä kaupungin varasuunnitelmaa tehtaan lopettamisen jälkeen vai onko ne siellä enelleen unessa kuten viimeiset 20v. Lopputili kaikille jos ei mitään ole tehty. Valitutkin saadaan pellolle nimilistalla. Onhan tilanne ollut jo tiedossa siitä lähtien kun Katainen hehkutti radan uudistamista Varkaudesta Savonlinnaan. Missä viipyy suuren energialaitoksen suunnitelma. Sillä saataisiin tukkipuilla halpaa sähköä varkautelaisille myös kaukolämpöä sekä sähkön myynnistä euroja kaupungille. Olisihan se pelote Kataiselle, Pekkariselle, Häkämiehelle ja Väyryselle ettei se näin pitänyt mennä. Mitä me vielä odotellaan ei se tilanne muutu kuin meidän omalla aktiivisuudella. Komit,Kärkkäiset ja Rajamäet tekee vain vaalityötä ei meidän etua. Näkyvä on todiste kun ei mitään saatu WL:ää isompaan lehteen. Turha sitä Karvista on syyttää sehän on vain juoksupoika.
- yhdeksän
bruno2 kirjoitti:
Ei asuntoa kannata myydä vaan mennä töihin pk seudulle. Kävin 15v siellä töissä ja nyt oon ansaitulla eläkkeellä. Nyt oottelen sitä kaupungin varasuunnitelmaa tehtaan lopettamisen jälkeen vai onko ne siellä enelleen unessa kuten viimeiset 20v. Lopputili kaikille jos ei mitään ole tehty. Valitutkin saadaan pellolle nimilistalla. Onhan tilanne ollut jo tiedossa siitä lähtien kun Katainen hehkutti radan uudistamista Varkaudesta Savonlinnaan. Missä viipyy suuren energialaitoksen suunnitelma. Sillä saataisiin tukkipuilla halpaa sähköä varkautelaisille myös kaukolämpöä sekä sähkön myynnistä euroja kaupungille. Olisihan se pelote Kataiselle, Pekkariselle, Häkämiehelle ja Väyryselle ettei se näin pitänyt mennä. Mitä me vielä odotellaan ei se tilanne muutu kuin meidän omalla aktiivisuudella. Komit,Kärkkäiset ja Rajamäet tekee vain vaalityötä ei meidän etua. Näkyvä on todiste kun ei mitään saatu WL:ää isompaan lehteen. Turha sitä Karvista on syyttää sehän on vain juoksupoika.
Jep. jep! Markkinavoimat ovat puhuneet ja edelleen on valintanne kokoomus.. vai??
- Ruataja
yhdeksän kirjoitti:
Jep. jep! Markkinavoimat ovat puhuneet ja edelleen on valintanne kokoomus.. vai??
Rautalangasta vääntää Kristillisdemokraatti-Kokoomuslaisille työntekijöille, mitä on kapitalismi ja markkinavoimat
- pilsinpa
palinpalosjn
- palso
huirosoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236