odette??

dfdfddsfsdfdf

mitä mieltä olette odette -nimestä? odessa olisi myös ihana mutta en oikein haluaisi -ssa loppua. mikä sopisi toiseksi nimeksi? pidän myös adelina/adele nimestä. sopisiko jompikumpi toiseksi nimeksi?
otan mielelläni myös vastaan muita nimiehdotuksia (etu tai toinen), olen ihan hukassa tyttöjen nimissä :)

19

3809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdfddsfsdfdf

lisäys vielä; mieluusti haluaisin myös kolmannen nimen.. löytyisikö ehdotuksia :))

• Anonyymi

Ellen on monella nykyisin myös

• Täti

Minusta Odessa on kauniimpi kuin Odette, mikä kuulostaa vähän väkisin väännetyltä.

En laittaisi Odetelle toiseksi nimeksi Adeliinaa enkä Adelea - d:t molemmissa nimissä on vähän liikaa.

Odette Inka Maaria
      Odette Anna Elisa
      Odette Eeva Ilona
      Odette Hilla Sofia

• mun list...

Samoilla linjoilla. Nimeä Odessa on helpompi taivuttaa kuin nimeä Odette. Sanotaan Odessalle, mut kun sanotaan Odettelle niin voi vääntyä, Odetelle. Kun sanotaan Odessan, se kuulostaa hyvältä. Mutta kun sanotaan Odetten/Odeten voi olla epäselvyyttä...

Pisteet siis Odessalle. *laulaa, oi Odessa, tuo tyttö tumma...*

Eniten pidän kuitenkin nimestä, Adele. Siinä on suomalainen vanha nimi ja helppo taivuttaa.

Suosittelen että valitset jommankumman ja säästät jäljellejäävän nimen tulevalle mahdolliselle siskolle.

• Anonyymi
        mun list... kirjoitti:

Samoilla linjoilla. Nimeä Odessa on helpompi taivuttaa kuin nimeä Odette. Sanotaan Odessalle, mut kun sanotaan Odettelle niin voi vääntyä, Odetelle. Kun sanotaan Odessan, se kuulostaa hyvältä. Mutta kun sanotaan Odetten/Odeten voi olla epäselvyyttä...

Eniten pidän kuitenkin nimestä, Adele. Siinä on suomalainen vanha nimi ja helppo taivuttaa.

Suosittelen että valitset jommankumman ja säästät jäljellejäävän nimen tulevalle mahdolliselle siskolle.

Odessa om kaupunki ukrainassa

• Anonyymi
        mun list... kirjoitti:

Odessa on kaupunki ukrainassa

• kaksikymmentäkolmest

Annan ääneni Odessalle. Nätimpi nimi kuin Odette :)

Odessa/Odette Mia Adele
      Odessa/Odette Mia Adeliina

• sdfvr

Odessa ja Odette on molemmat nykytyylin mukaan ärsyttäviä nimiä.

• fdsfsf

no se on sitten sun mielipide. pidän enemmän odetesta.

• Anonyymi

En minäkään antaisi kaupungin nimeä lapselle .

• Anonyymi

minusta Odette on paljon parempi ja kuulostaa paremmalle. Olisiko vaikka Odette Aino Emilia??

• Anonyymi

Odette kuulostaa ihan baletti nimeltä sillä.joutsenlampi baletissa on odette

• Anonyymi

Olis kiva tietää mikä nimi tälle tytölle annettiin monta vuotta sitten

• Anonyymi

Odette anne miranda

• Anonyymi

Öömm vaikka Adella juu vähä random taaii...Ade mun nimi on

• Anonyymi

Yhdelle miehellä on laosenlapso andelene sanoo häntä areleenaksi . Ei kuullosta kivalta ollenkaan

• Anonyymi

On se hieno nimi vaan suolainen monesti pilaa sen sanomalla Orette sillon siitä tehdään ruma Mauno koska kirjain D ei oikein Ole kaikilla hallussa vielä pahempi jos sanovat Otette kuten jossain murteessa satotaan. D

• Anonyymi

Ystävän lapsen lapsi on nimeltään MIIALII , kirjoiteta Miali
      Minun mielinimi on Jennian jos se olisi ollut muodissa silloin kun omat tyttöret syntyi niin toinen olisi saanut sen nimen

• Anonyymi

Sosette rimmaisi....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe