17.08.2008 synt. leikattu Nuppu fretti etsii uutta rakastavaa kotia.
Annan pois allergian takia. Aiemmin olen vaan sinnitellyt punaisia silmiä ja vuotavaa nenää, mutta nyt on alkanut myös astman oireet.
Nuppu on oikea mallikappale ei pure(paitsi joskus pieniä rakkauden puraisuja :)), pusuttelee vaan. vauhtia riittää ja kukat pitää laittaa tavoittamattomiin, mutta millä fretillä ei olisi sama juttu.
Ollaan koko Nuppun elämän oltu vaan kaksistaan joten koti, jossa olisi frettikaveri olisi kaikista mieluisin. On tottunut lapsiin kun on ollut siskon luona hoidossa (5 ja 4v. pojat, 4vuotiaan kanssa olivat ihan parhaat kaverukset). Tärkeintä on, että koti löytyy loppulämäksi eikä ala kiertämään kodista kotiin.
Jos jotain ongelmaa tulee niin otan itse Nupun takaisin.
sähköpostia voi laittaa maija_maltamo@hotmail.com :)
Nupulle koti
Nuppu-fretti
2
807
Vastaukset
- sprite.c
Moi!
Minulle on luvattu fretti, mutta ei ole mistään löytynyt vaapaana olevaa pentua. Ja joiltain kasvattajilla hinta on mielestäni turhankin korkea.
Haluaisin pikku nupun hinnasta ja väritstä tietää (: - jennik
Nupulle on löytynyt koti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076