Nyt siis joo MM menee Hollannille. Laitan ainakin pitkällevedolle Hollannin voiton.
Varsinainen peliaka päättyyy 2-0 Hollannille, Jatkoajalla ei tehdä maalia ja rankkarit voitta Hollanti, Espanja häviää.
Hollannille
6
219
Vastaukset
- ORANSSI VOITTOON
NO HOLLANTI TIETTY VOITTAA!!!!!!!! EN PIDÄ ESPANJALAISISTA MUUTENKAAN,TYLYJÄ OVAT AINAKIN TURISTI KOHTEISSA,HAISTATELLAAN SUOMEKSI.OLEN KERRAN KÄYNNYT,ENKÄ ENÄÄ MENE.SEKÄ PERUSTELUNA MYÖS:HOLLANTILAISET KEITÄ OLEN TAVANNUT MATKOILLANI , OVAT OLLEET HYVIN YSTÄVÄLLISIÄ:) JA SIKSI TOISEKSI,AIKA MONEN SUOMALAISEN SUKUJUURET OVAT HOLLANNISTA LÄHTÖISIN.EN OLE KYLLÄKÄÄN KATSONUT KOKO KISOJA,MUTTA VOITTAJAA VOIN SENTÄÄN VEIKATA.OLEN KYLLÄ PETTYNYT JOS SPANJORIT VOITTAA.
- Sneider
Joo-o...Kyllä Hollanti voittaa mutta voisit miettiä hieman että jos varsinainen peliaika on 2-0 niin sitten ei taideta pelata jatkoaikaa...
. .
\-----------------------------------------/ - nolla..
barcel.. eiku Katalon... eiku Espanjalle. Hollanti ei pysy Saksaa enempää barcan syöttömyllyn edessä, ei sitä ole kestänyt erkkikään.
- 2-1....
voittoa....suosikkijoukkue oli joskus -90 luvulla amsterdam ajax ku litti pelas siellä.
pieni mutta pippurinen maa... - HellAnd
Hollanti voittaa. Espanjan 2 maalia jää hyväksymättä.Tuomarit eivät "näe" pallon käyneen maaklissa.
- kpkk
Hollannilla on syksyllä karsinnoissa vielä kisakrapula päällä. Hyvä sauma iskeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279