Minä olen tämmöinen aloitteleva kotipuutarhuri ja ihan urpo näissä hommissa, siksi käännyn viisaampien puoleen.
Kertokaa minulle, mitä keksisin mansikkaverkkoon, kun linnut tahtovat sotkeutua siihen. Juuri puoli tuntia vietin irrotellen pikkulintua, kun oli niin sotkeentunut verkkoon. Inhottavaa!
Toinen kysymys on hillanälvikkäästä. Naapurissa ne söivät kaikki mansikat ja nyt niitä on ollut meilläkin. Myrkytin Spruits (pyretriiniä ja olikohan siinä rapsiöljyä, mitä se täti kaupassa selitti) nimisellä aineella ja ainakin toistaiseksi toukkia on vähemmän. Annanko nyt vain niiden olla, kun mansikkaa jo kovasti pukkaa vaiko mitäkö?
Kiitoksia jo etukäteen avuliaille!
Mansikkaverkosta ja vielä tuholaisistakin...
kyllä minä opin viel
3
510
Vastaukset
- multakänny*
kyllä kiellettyä käyttää, vaikka näkyy olevan aika useilla vielä käytössä, juuri noitten lintujen verkkoon kitumaan jäämisen takia!
- kyllä minä opin viel
ajatellut asiaa, kun kaikilla näkyy niitä olevan. Hain vain kaupasta. Taitaa verkko lähteä meidän maalta :) Sen verran luontoihmistä minussa on, etten halua pikkulintuja tahallaan pussittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229