Johtaja oli lähtenyt perheensä kanssa matkoille. Murtovaras oli ottanut tarkkaan selville ison ja komean talon hälytysjärjestelmän ja kun sai sen kierrettyä, meni yöllä olohuoneen ikkunan kautta taloon sisälle. Yhtäkkiä varas pysähtyi, sillä pimeydestä kuului aivan selvästi ääniä. Varas höristi korviaan, ja toden totta, joku puhui pimeässä:
- Jeesus näkee sinut.
Muuta ei sitten kuulunutkaan ja kohta varas lähti hiipimään pimeässä talossa eteenpäin. Mutta yhtäkkiä ääni pimeydestä sanoi ihan selvästi:
- Jeesus näkee sinut.
Varas luuli hermojensa temppuilevan, mutta napsautti kuitenkin taskulamppuunsa valon, ja lampun valossa hän näki edessään katosta riippuvan lintuhäkin jonka orrella kökötti papukaija. Varas huokasi ja naurahti:
- Huh. Sinäkö sanoit että Jeesus näkee minut?
- Kyllä, vastasi papukaija.
Varas huokasi helpotuksesta ja naureskellen puheli linnulle:
- Vai että Jeesus näkee. No mikäs sinun nimesi sitten on?
- Minä olen Pietari.
- Hahaa, nauroi varas. - Kuka on niin pölvästi että antaa linnulle sellaisen nimen?
- Varmaan se sama pölvästi joka antoi talon rottweilerille nimeksi Jeesus.
Tyhmät nimet
vitsimestari
0
1168
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005