Fiesta 2006 Ilmastointi

Jeppe33

2006 vuosimallin Fiestan ilmastoinnissa on alkanut ilmenemään häikkää.

Ilmastointi pukkaa viileää ilmaa täysin satunnaisesti tai ei sitten ollenkaan.
Ilmastoinnin merkkivalo kyllä syttyy, sekä ilmastoinnin flekti lähtee pyörimään, mutta itse viilennys tuntuu olevan täysin satunnaista.
Välillä toimii ja välillä ei, yleensä ei.

Järjestelmään lisättiin keväällä kylmäainetta, joten ongelma ei pitäisi olla sielläkään.

Osaisiko joku sanoa mistä tämä satunnaisuus johtuu? Kompressorissa vikaa, vaiko jokin sähkövika tms?

2

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa, pitäisköhän tehdä joku perusteellisempi tarkastus autohuollossa?

Itse teetätin ilmastoinnin huollon kun oli alkuperäiset tehtaan aineet sisällä ja tuli turhan hailakkaa. Sen jälkeen meni pari viikkoa ja taas tuli melko lämmintä ilmaa. Ajoin toiseen liikkeeseen, jossa sanoivat, että kylmäaineet oli melko vähissä! Siellä tehdyn täytön jälkeen on toiminut moitteetta jo noin 1,5 vuotta.

Tuli mieleen, että tekivätkö ekassa paikassa jonkun virheen täytön yhteydessä tai jäikö "korkki löysälle". En jaksanut alkaa riitelemään.

Pakko sanoa, että aika lailla syö tehoja tuo ilmastointi etenkin täysillä olleessaan, itselläni 12/2005 mallin Fiesta, 1.3 kone...huomaa kun lähtee valoista liikkeelle että on ilmastointi päällä :)

• mk6

Itselläni on 1.3 litrainen Fiesta, jonka ilmastointi toimi moitteetta auton ostaessani kuukausi sitten. Nyt kovimmilla helteillä tuntuu siltä, ettei se toimi enää ollenkaan. Moottoritiellä se jaksaa vielä puskea kylmää.

Ilmastointi on koko ajan naksahdellut itsestään pois päältä ja takaisin päälle. Nyt kun se ei enää viilennä, on myös naksunta pahentunut. Olen lopettanut ilmastoinnin käytön kokonaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe