Käsittämätöntä palvelua

11+16

Hei,
Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun muutaman kerran. Ensimmäisessä puhelussa toinen liittymä suljettiin ja toiselle mietin vaihtoehtoja ja kilpailevia tarjouksia. Asiakaspalvelupoika antoi tarjouksen 900min ilmaista puhetta ja tekstariliittymä. Kerroin miettiväni ja palaavani asiaan seuraavana päivänä, johon poika totesi, että kerro vaan toiselle asiakaspalvelijalle mitä hän on tarjonnut, niin saan edut. Kun soitin hyväksyäkseni sopimuksen, as.palvelija kertoi että se ei ole mahdollinen sopimus ja antoi uuden tarjouksen: puhepaketti puoleen hintaan puoleksi vuodeksi ja tuhat ilmaista tekstiviestiä kuukaudessa. Hyväksyin tämän samantien.

Nyt kun lomalta palattuani varmistin asiaa omaliittymästä, huomasin, että voimassa on edelleen perusliittymä. Soitin as.palveluun virheen korjaamiseksi ja tyttö siellä ilmoittaa, että tuo saamani tarjous ei ole mahdollinen! Siis voihan nyt prkl! Eivätkö heidän asiakaspalvelijat osaa työtänsä sen vertaa, että tälläiset yksinkertaiset perusasiat onnistuisivat?

Sovimme nyt että voimaan astuu 250 puhetta tuhannella viestillä. (puhetta on liikaa tarpeeseeni nähden). Kuulemma HEIDÄN virheestä johtuvaa, vahinkoa minulle aiheuttanutta virhettä ei voida korjata ja hyvittää laskua, joka liittymätyypin vaihtamattomuudesta on aiheutunut. Eli maksan siis liittymän puhepakettikuukausimaksun lisäksi puhelut, jotka olisi pitänyt sisältyä pakettiin sekä viestit joiden piti olla veloituksettomia!

Tämä on nyt varmaan voimassa kuitenkin vain sen aikaa, että ehdin etsiä toisen operaattorin, jossa asiakkaita ei huijata ja pompotella sekä asiat hoituvat jonottamatta jatkuvasti "palvelu"numeroihin. Olen vuodesta 2005 ollut melko tyytyväinen asiakas, mutta viimeaikojen palvelu on saanut minut sen verran raivostuneeksi, että yhteistyötä tuskin kannattaa jatkaa.

5

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pötse

      minä vaatisin korvauksia. en tosin tiedä mikä tuossa tilanteessa olisi kohtuullinen.

    • 11+16

      Mikäli ketään kiinnostaa, niin laitan vielä jatkoa asioiden kulusta. Laitoin aloitusviestin kaltaisen palautteen asiakaspalveluun, eilen vihdoin tuli vastaus, jonka selitys ei kyllä tyydytä minua yhtään. Onko ehdotuksia mitä tulisi tehdä? Mistäköhän saisi tietoon jonkun korkeamman tahon nimen tai osoitteen johon lähettää palautetta? En yleensä tälläistä harrasta, mutta jostain syystä asia kiukuttaa ihan mahdottomasti.


      Hei!

      Kiitos viestistänne!

      Tarjouksemme uudistuivat kesä-heinäkuun vaihteessa, joten siinä kohtaa osa tarjouksistamme muuttui kokonaan erilaisiksi. Tämä selittää osan sekaannuksista.

      Voimme hyvittää viisi euroa tulevalta laskulta, joka kattaa tällä laskutuskaudella tullee puhelunne ja tekstiviestinne. Tällöin joudutte ainoastaan maksamaan puhepaketista. Jos ilmoitatte henkilötunnuksenne loppuosan paluuviestissä, voimme hyvittää tulevalle laskulle tämän viisi euroa.

      Ystävällisin terveisin
      Tele Finland Asiakaspalvelu

      • 11+16

        Laitoin tunnuksen loppuosan vastaussähköpostina ja ilmoitin ettei korvaus ole riittävä. Tähän mennessä asiakaspalvelu ei ole vastannut mitään. Kuitenkin saapui lasku, jossa tuota luvattua hyvitystä ei ole, edes sitä 5e. Odottelen nyt mikäli vastausta postiin tulisi. Eräpäivänä soitan asiakaspalveluun, etten maksa virheellistä laskua, lähettäköön uuden. Enkä aio hyväksyä, että hyvitys tulisi seuraavalla laskulla.

        Kovin on vaikeaa kommunikoida heidän kanssaan kun vastauksia sähköpostiin ei tule.


    • huh ja puh

      eivät korvanneet haittaa mullekaan, vaikka itse sössivät.
      me pyydettiin siirtämään pari liittymää jo kesäkuun 12 päivä saunalahdelle. siirto ei onnistunut, koska operaattori ei luovuttanut numeroa. siirto käynnistettiin uudelleen ja se lähti liikenteeseen, muitta peruuntui pian. uusi operaattori ilmoitti syyksi, että asiakas on pyytänyt perumaan siirron. näin ei kuitenkaan oltu menetelty. tästä johtuen siirto on edelleen tekemättä. mutta asiakaspalvelun mielestä tästä ei aiheudu haittaa. niinpä niin. ei ehkä heille. mutta asiakkaalle kyllä, jos ei muuta niin ainakin selvittelyä.

      • aikoihin on eletty

        Siellä on todella törkeää asiakas palvelua. Kun jouduin soittamaan kaksi kertaa sanoin liittymäni irti niin toisella soitto kerralla vihainen nainen sanoi että tänne ei tarvitse enää soitella, vaikka itse olin asiallinen enkä ollenkaan provosoinut häntä. Lähdin pois koska laskutus tehtiin arpomalla ja joudun maksamaan nekin mitä en ole edes soittanut. En koske Telefinlandiin enää pitkällä tikullakaan saa olla minun puolestani rauhassa. Missään muualla en ole moiseen palveluun törmännyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe