Satuin tuossa googlettaessa tömäämään jenkkiläisiin kotisivuihin jonka aiheena siis oli tissiruokinta aikuisille. Eli siis naisia jotka, etsii miehiä jotka tykkäävät imeä maitoa rinnoistaan ja miehiä jotka etsivät naisia joilta voisi imeä maitoa rinnoistaan.
Miksei ole suomalaista vastiketta samasta ideasta?
tissimaito kotisivut?
HeppuliHuppeli
7
623
Vastaukset
...perustaa sellaisen ryhmän jonnekin.... Minustakin on ihanaa, jos mies imee rintojani niin, että nännit ovat paisuneet ja herkät koko ajan.
- HeppuliHuppeli
Mihinköhän sellaisen ryhmän sitten perustaisi? :D
- Titman
No onko ryhmä perustettu?😁
- dfkljsdkfjdslfd
Naiset jos ei ole muistaneet käydä kaupasta maitoa niin ruiskauttavat vaan tissistä maitoa aamukahviin :D
- milktits
Tässä heti yksi nainen sinne ryhmään :)
Tissifanina minä sellaisesta saitista tykkäisin.
Mä voisin imeä jonkun tissit tyhjäksi! 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773