Pieniä juttuja mutta...?

Henry013

Olen vakituisessa parisuhteessa jo useamman vuoden ajan ja nyt on alkanut kalvamaan mustasukkaisuus ja luottamuspula. Luottamuspula kehittyi oikeastaan siitä että kumppanini sai yöllä nakukuvan kännykkäänsä, ja oli lähettänyt oman nakukuvansa ennen ko. viestiä samalle henkilölle. selitys oli että ei tiedä mistään mitään, ja oli muutenkin kännissä. (tämä totta) Kumppanini selitteli että on joku kaverin kavari tms, eikä mikään tärkeä henkilö. On pitänyt kuitenkin tähän henkilöön yhteyttä tapauksen jälkeen, ja aina silloin kun olen itse poissa. Todella tarkkaan poistaa aina lähetetyt ja saapuneet viestit pois, mutta mulla on konstini tarkistaa, että kelle sitä ollaan viestitelty. Ei myönnä pitävänsä yhteyttä tähän henkilöön, mutta mulla on vahva epäillys, että niitä nakukuvia on lähetetty sinne suuntaan uudestaankin.

Toinen seikka, ei puhu totta pienissäkään asioissa, kuten että onko käynyt kommentoimassa ihmisten kuvia jollakin tietyllä sivulla. On käynnyt, ja mulle väittää että ei käy kommentoimassa. No tämänkin asian pystyy helposti todistamaan, että valheita TAAS tunkee suusta. Mulle on ihan sama että kommentoiko jonkun persettä tms. jossain, mutta voisi myöntää että tekee sellaista, en edes suuttuisi koska nämä kommentit kuitenkin on olleet asiallisia, eikä mitään mennään nussimaan tyylisiä.

Joo en ole itsekkään puhtoinen, sillä toisen kännykän tutkiminen ei ole mikääm luottamusta herättävä teko. Mutta enpä ole turhaan tutkinut, ja osaan aina aavistaa kumppanistani että koska sitä ollaan oltu pahoilla teillä. Miten voisin ottaa asian puheeksi, että tiedän hänen tekemisistään, riidellä en haluaisi, suoranaisesta pettämisestähän ei ole kysy?

Alkaa ahdistaa tälläinen pikku hiljaa, epäileminen on raskasta.

0

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        69
        2673
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        63
        2614
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1772
      4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1607
      5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1530
      6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        9
        1460
      7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        15
        1372
      8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1223
      9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        8
        1187
      10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        25
        1106
      Aihe